  • 61. Data: 2011-03-02 23:48:53
    Temat: Re: Skarga - list otwarty do dyrektora WORD Warszawa
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Eneuel Leszek Ciszewski

    > Gdzie? (możesz zacytować?)

    Jesteś pijany?

  • 62. Data: 2011-03-07 18:27:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "to" 4d6ec955$0$2439$6...@n...neostrada.pl

    > Jesteś pijany?

    W Ełku mam kuzyna (syna mego stryja, czyli rodzonego brata mego ojca)
    który wyzywał (może nadal wyzywa) wszystkich od pijaków a mnie od
    niedouczonych, gdyż nie ukończyłem studiów. Zbyś Ciszewski (bo o nim
    tu piszę) zakończył swoją edukację gdzieś w okolicach siódmej klasy
    szkoły podstawowej -- jest dwa (dwa albo trzy) lata ode mnie starszy
    (więc dawno to było) dlatego nie pamiętam, czy nie przeszedł z siódmej
    do ósmej, czy z ósmej do siódmej klasy szkoły podstawowej. (czy na
    zaliczeniu szóstej się skończyło, czy tylko na piątej)

    Później rzecz jasna (jak to za komuny) musiał jakoś dokończyć swą
    edukacje -- w szkołach dla specjalnie/szczególnie uzdolnionych. :)

    Podczas gdy ja urodziłem się z wadami wzroku i chorobami skóry oraz
    kości i stawów, Zbyś chorowity nie był -- od czasów podstawówki
    jest kulturystą, więc nie z powodu WueFu miał trudności w szkole
    podstawowej. :)

    A czym zajmuje się obecnie? Ma siłownię (zbudowana przez ojca)
    i knajpę -- znaczy... Lokal. :) Lokal, kawiarnię... Sprzedaje
    tam (jak wynika z nazwy) wódkę i piwo. :) Ponoć w ten sposób
    spłaca dług społeczeństwu -- jest albowiem synem alkoholiczki. :)

    Ty, jak pojmuję, dorównujesz mu inteligencją i elokwencją. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'