    From: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skarga - list otwarty do dyrektora WORD Warszawa
    Date: Thu, 24 Feb 2011 21:34:48 +0100

    to pisze:
    > begin Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Do tego, że odporność na stres egzaminacyjny ma się nijak do odporności
    > na stres w normalnych sytuacjach na drodze.

    Oczywiście racja. Ale jakoś z całości posta Wiesława mi wyszło, że
    dramatyzuje. Ale największą rację masz, że dobrze jest się nauczyć "pod
    egzamin". Sam przed egzaminem poznałem okolice WORD aby egzaminatorowi
    było trudno "zagiąć"

    Tyle, ze najpierw w czasach przedkursowych jazdy uczył mnie ojciec na
    wioskach. A w szkole jazdy sam szef uznał, że mogę śmiało uderzać na
    egzamin :-)

    Seco