    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skarga - list otwarty do dyrektora WORD Warszawa
    Date: Fri, 25 Feb 2011 00:24:31 +0100

    "Jarosław Postawa" 4d66539f$0$2440$6...@n...neostrada.pl

    > Pewnie na placyku po najechaniu na słupek przy cofaniu. W końcu nie było
    zagrożenia, bo to nie była prawdziwa ściana. :)

    Ja w swoim garażu wjeżdżam w rower -- niemal dosłownie,
    to znaczy gdyby zderzak nie był zaokraglony na bokach,
    gniótłbym ów rower. Odległość od zderzak do roweru spada
    miejscami do paru centymetrów (na przykład 3) więc uważam,
    że jednak można. :) (mam zeza i nie widzę odległości tak,
    jak widzą ją inni -- muszę kombinować jak jednooki)

    Rower to drobiazg -- gorzej czasami w galeriach, gdzie
    podjeżdżałem kiedyś do ścian równie blisko.

    IMO obowiązkowe testy praktyczne powinny być rzeczywistością.
    I poniekąd są -- wykonywane pod okiem policji, na drogach,
    w warunkach normalnej jazdy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'