  • 71. Data: 2024-07-23 15:35:43
    Temat: Re: Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jul 2024 13:05:10 +0200, r...@k...pl wrote:
> [...]
    uter/slides/pixelhalftone2735.htm
    uter/slides/pixelhalftone2731.htm

    > Z pamięcią też masz problemy -- pisałem, że w HP akurat nic nie ma.

    A HP Smart masz?

    J.

  • 72. Data: 2024-07-23 16:31:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Jul 2024 15:35:43 +0200, w <1...@4...net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A HP Smart masz?

    Weż już przestań.

  • 73. Data: 2024-07-23 17:34:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jul 2024 16:31:11 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Weż już przestań.

    Ale masz? Są tam ponoć jakies ustawienia

    https://support.hp.com/us-en/document/ish_2275901-20
    74064-16

    J.

  • 74. Data: 2024-07-23 17:50:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Jul 2024 17:34:56 +0200, w
    <t8rh4ne2xv0u$.34fjeklimr6k$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale masz? Są tam ponoć jakies ustawienia
    >
    > https://support.hp.com/us-en/document/ish_2275901-20
    74064-16

    Jeżeli masz zamiar pierdzielić bez podania konkretów, to przestań.
    Zresztą chodzi o to, aby ten raster zeskanował tak jak oryginał -- do
    poprawiania są lepsze softy. Więc już nie zawracał głowy dyrdymałami.

  • 75. Data: 2024-07-23 19:59:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jul 2024 17:50:27 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 23 Jul 2024 17:34:56 +0200, w
    > <t8rh4ne2xv0u$.34fjeklimr6k$.dlg@40tude.net>, "J.F"

    74064-16

    > Jeżeli masz zamiar pierdzielić bez podania konkretów, to przestań.

    Ja tam widzę i "resolution", i "color" i "Advance preset".

    > Zresztą chodzi o to, aby ten raster zeskanował tak jak oryginał -- do
    > poprawiania są lepsze softy. Więc już nie zawracał głowy dyrdymałami.

    I Cannon zeskanował "jak oryginał", czy ma lepszy soft poprawiający ?
    :-)

    J.