  • Data: 2011-01-27 17:30:32
    Temat: Re: Skaner do negatywów dla amatora
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Vituniu napisał(a):
    > duplikator).
    >
    > Hm... slajd ma ponoc mniejsza miejsza rozpietosc od negatywu... dziwne.
    > Ciekawe co mi z tego wyjdzie... kiedys... jak sie wreszcie za to wezme...
    > ;)

    Bo to nie tak.
    Jeśli chodzi o zakres akceptowanej dynamiki wejściowej sygnału
    rejestrowanego to slajd ma ją mniejszą niż negatyw, natomiast sam obraz
    na jaki powstaje na slajdzie ma znacznie większą dynamikę wyjściową,
    większą niż matryca mojej lustrzanki.
    Negatyw jak obejrzysz to jest dość blady, mało kontrastowy, co łatwo
    zmieścić w dynamice matrycy.

    --
    Mirek