  • Data: 2011-01-30 11:28:16
    Temat: Re: Skaner do negatywów dla amatora
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-27 18:30, John Smith pisze:
    > Jeśli chodzi o zakres akceptowanej dynamiki wejściowej sygnału
    > rejestrowanego to slajd ma ją mniejszą niż negatyw, natomiast sam obraz
    > na jaki powstaje na slajdzie ma znacznie większą dynamikę wyjściową,
    > większą niż matryca mojej lustrzanki.

    E... nie jest tak źle. Co prawda cienie potrafią być nieprzejrzyste
    zupełnie, ale ich wyciąganie nic nie daje, bo tam jest bura plama. HDRa
    ze slajdów w każdym razie nie zrobisz. Zresztą i naginanie świateł daje
    zwykle kupę plam i śmieci.

    --
    pozdrawia Adam
    /z instytucji publicznych najsprawniej działa dom publiczny bo jest