  • Data: 2016-01-22 19:07:28
    Temat: Re: Skaner do negatywów 6x9 i mniejszych
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak zupełnie nie jest jak myślisz, to nie jest osoba zielona. Kolega zajmuje
    > sie na poważnie fotografią od 55 lat a ostatni skaner na SCSI, ma z przed 10
    > lat i chciałby kupić coś nowszego. Znalazł w internecie pelno róznych
    > skanerów ale przecież nie jest w stanie każdego próbować.

    http://www.amazon.com/Nikon-Super-CoolScan-9000-Scan
    ner/dp/B0001DYUDE

    > Dlatego poprosił mnie o zapytanie na grupie dyskusyjnej.
    > A z grupami dyskusyjnymi (na bazie serwerów news) to też nie jest tak
    > prosto.
    > Większość znanych mi ludzi nie wie wogóle co to takiego a szczególnie
    > młodzież.
    > Ja używałem ten sposób komunikacji przez ostatnie 20 lat więc kolega
    > postanowił skorzystać z mojej pomocy.

    grupy dyskusyjne to przezytek. ludzie sie zorientowalil , ze nic pewnego dowiedziec
    sie nie mozna.
    jesli w tym temacie czytasz takie wypowiedzi jak niejakiej animki , to sie
    zastanawiasz czy grupy w ogole Maja jeszcze jakikolwiek sens.

    skanery plaskie jak epson 800 itp b. dobrze obsluguja film zwojowy 6 cm , dla malego
    obrazka jest gorzej , tzn nie ma sensu skanowanie z duza rozdzielczoscia i trzeba
    ograniczac wielkosc skanu.
    dla celow siecie w zupelnosci wystarcza , gdzies tak do rozmiaru max < 1500- 2000 px
    po dluzszym boku.