  • Data: 2016-01-22 13:13:42
    Temat: Re: Skaner do negatywów 6x9 i mniejszych
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Dienstag, 19. Januar 2016 12:26:21 UTC+1 schrieb Tomasz:
    > Mój kolega poprosił mnie o znalezienie w internecie dobrego skanera do
    > negatywów i slaidów o formacie 6x9 i mniejsze.
    > Fundusz na ten cel ma nieograniczony.
    > Jedynym kryterium jest to aby skanował rózne formaty z najlepszą jakoścą i
    > możliwie dużą szybkościią. Oczywiście producentem powinna być jakaś znana z
    > solidności firma. Znalazłem w internecie kilka produktów, na przykład:
    > http://www.idealo.pl/cat/3252F4646739-4646773/skaner
    y.html?param.resultlist.sortKey=avgRating
    > ale sam nie mam żadnego doświadczenia ze skanerami i trudno byłoby mi
    > polecić cokolwiek.
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów, mający doświadczenie ze skanerami mógłby zasugerować
    > jakiś dobry skaner?
    >
    > --
    > Tomasz

    jesli kolega nie potrafi sobie znalezc sam skanera , i prosi kolege , ktory tez tego
    nie potrafi i pyta innych - a to wszystko wiecej niz 20 lat po wprowadzeniu internetu
    , to sugerowalbym palce jak najdalej od skanera i dac do zakladu.
    kolega nie bedzie mial najmniejszego pojecia jak obsluzyc dobrze ten skaner.
    skaner sam nie skanuje , uzyskany obraz wymaga celowej obrobki , a parametry
    skanowania dobiera sie w zaleznosci od wielu czynnikow , o ktorych tutaj nie ma sensu
    pisac.

    sugerowalbym odddac material do zakladu.

    doswiadczenie jest takie , ze osoba zielona nie uzyska dobrego wyniku nawet z
    najlepszego skanera. co najwyzej wystapi efekt Placebo.
    uzyska marny obraz i bedzie nim zachwycona- , gdyz z dobrego skanera - nie zdajac
    sobie sprawy z tego , ze jest marnie.
    w sieci kraza miliardy takich zdjec.