  • 21. Data: 2024-06-26 17:16:43
    Temat: Re: Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Noi? Coś chciałeś ale ci nie wyszło :)

    Nie ogarnąłeś?

  • 22. Data: 2024-06-26 17:23:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.06.2024 o 17:16, io pisze:

    > Nie ogarnąłeś?

    Kamper nie ma numeru domu/mieszkania :) Ma numer rejestracyjny.
    Możesz odejść :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 23. Data: 2024-06-26 19:12:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.06.2024 o 16:51, nadir pisze:

    > No i jest, ktoś firmie wisi kasę za parkowanie.

    > Wyłudzenie płatnego postoju czy jakoś inaczej mają to mądrze
    > sformułowane przez ichnych prawników.

    Odpada, Emil za parkowanie zapłacił i zabezpieczył dowody :-)

    > Uznaje, nie ma wyjścia.

    > Firma od parkingów ma umową z firmą windykacyjną i za wszystkie
    > dodatkowe "frukta" i tak potem płaci kierujący lub właściciel, bo sprawy
    > trafiają do sądów, komorników oraz wpisów w KRD.

    To koszty strony, dla których zwrot nie przysługuje. Najpierw trzeba
    właśnie iść do sądu, wnosić o coś, zapłacić za to i dopiero można liczyć
    na zwrot.

  • 24. Data: 2024-06-26 19:13:34
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Kamper nie ma numeru domu/mieszkania :) Ma numer rejestracyjny.

    Co do istoty jest to mieszkanie :-)

    > Możesz odejść :)

    Ja Ci odejdę

  • 25. Data: 2024-06-26 19:33:12
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.06.2024 o 19:13, io pisze:

    > Co do istoty jest to mieszkanie :-)

    Sranie w banie :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 26. Data: 2024-06-27 01:14:10
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > A wspominałem o tym przetwarzaniu tylko dlatego, że parkowanie to błaha
    > czynność, taka jak np zakupy w sklepie, która normalnie nie wymaga
    > podawania danych osobowych.

    Spoko, jak płacisz kartą, to i tak system kasowy dostaje info o wydawcy i
    cztery ostatnie cyfry numeru karty. Więc może nie mają twoich danych, ale
    profilować cię po tym mogą. A jak pytają, jak w Castoramie, o kod pocztowy
    (nieważne że nie podajesz, takich którzy nie podają jest wystarczająco
    mało), to już w ogóle.

    > Emil zarzucił firmie że z kolei wbrew jego regulaminowi dotykała jego
    > wycieraczki,

    Ten regulamin był widoczny?

    > A w moim przypadku, z tym 'umieszczaniem w widocznym miejscu' jest
    > często taki problem, że każdy może taki bilet zabrać bo nie ma
    > fizycznego zabezpieczenia.

    Nie masz zamka ani szyby w samochodzie? :D

    --
    W szkole:
    - Proszę pani - mówi Jasio do nauczycielki. - Nie chcę panią straszyć,

  • 27. Data: 2024-06-27 02:39:06
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Spoko, jak płacisz kartą, to i tak system kasowy dostaje info o wydawcy i
    > cztery ostatnie cyfry numeru karty. Więc może nie mają twoich danych, ale
    > profilować cię po tym mogą.

    Więc nie płacisz kartą tylko gotówką i nie mają po czym profilować.

    > A jak pytają, jak w Castoramie, o kod pocztowy
    > (nieważne że nie podajesz, takich którzy nie podają jest wystarczająco
    > mało), to już w ogóle.

    Więc nie podajesz kodu pocztowego.

    > Ten regulamin był widoczny?

    A jakie to ma znaczenie? Artykuł sobie przeczytaj.

    > Nie masz zamka ani szyby w samochodzie? :D

    A Ty masz i co z tego.

  • 28. Data: 2024-06-27 02:42:37
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Sranie w banie :]

    Twierdziłeś, że 'mieszkanie nie parkuje przed domem kochanki' a widzisz,
    że może :-)

  • 29. Data: 2024-06-27 05:07:11
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-06-26 07:51, io wrote:

> [...]
    > w temacie przetwarzania numerów rejestracyjnych. Może ktoś powinien
    > zrobić z tego klauzulę niedozwoloną, ale musiałby dobrze przygotować się
    > prawnie by za taką zostało uznane. No naprawdę, dla parkowania można w
    > parkomat wpisać dowolny identyfikator a nie koniecznie numer
    > rejestracyjny pojazdu. Poza tym automatyczne rozpoznawanie tablic, to
    > wcale nie musi być tak, że ja się godzę na przetwarzanie danych
    > wykraczające poza cel umowy: wjechałem, wyjechałem, koniec przetwarzania
    > a nie że ja podaje to ktoś potem z tego jakieś inne biznesy uważa.

    Generalnie sie zgadzam ale niestety, reszta swiata ma to w nosie.

    > Nie sądzę. To jest kwestia prawna, by ludzie przy okazji parkowania nie
    > musieli spowiadać się ze swojego zamieszkania, posiadania itp. Tyle, że
    > sądy już wypowiadały się a że o rozstrzygnięcie w swojej sprawie
    > wnioskował urząd to służalczo nie zakwestionowały tej praktyki.

    Tu zgoda. Jednak zamiast ubicia tuch praktyk sadze ze ktos wymysli
    posrednika urzedowego gdzie sie bedzie kierowac tego typu wnioski z saym
    numerem rejestracyjnym a urzad bedzie to pchal dalej.
    Wiem, glupie ale zyje tak dlugo aby wiedziec ze tak to sie skonczy. Oby
    jednak nie.

    --
    Lukasz

  • 30. Data: 2024-06-27 09:08:37