eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSkąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów? › Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
    Date: Wed, 28 Sep 2011 13:37:24 +0200
    Organization: Marcin N
    Lines: 25
    Message-ID: <j5v0th$mig$1@news.onet.pl>
    References: <j56q70$5ul$1@news.onet.pl>
    <c...@h...googlegroups.com>
    <j56t1d$if8$1@news.onet.pl> <j56u5h$mmk$1@inews.gazeta.pl>
    <j56vsq$tro$1@news.onet.pl> <j571e4$3ra$1@news.onet.pl>
    <4e82e8f9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <j5utde$pjs$1@inews.gazeta.pl> <j5utjd$7ou$2@news.onet.pl>
    <j5uus5$cd0$16@node2.news.atman.pl> <j5uv3i$20r$1@inews.gazeta.pl>
    <j5uv9q$cd0$18@node2.news.atman.pl> <j5uvif$gjd$2@news.onet.pl>
    <j5v00s$cd0$21@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: marcin5_usun@wykasuj_onet.pl
    NNTP-Posting-Host: 84-10-93-8.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1317209841 23120 84.10.93.8 (28 Sep 2011 11:37:21 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Sep 2011 11:37:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
    In-Reply-To: <j5v00s$cd0$21@node2.news.atman.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110927-1, 2011-09-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:646203
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-28 13:22, AZ pisze:
    > On 2011-09-28, Marcin N<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    >>
    >> O! Ciekawa rzecz (dla mnie):
    >> Czy zredukowanie 3 biegów pod rząd (np. z 5 na 2 bez puszczania
    >> sprzęgła) i zrównanie obrotów przed puszczeniem sprzęgła na drugim biegu
    >> - jest w jakiś sposób szkodliwe?
    >>
    > No przeciez zamykasz gaz, obroty spadaja, puszczajac sprzeglo wykonuje
    > ono poslizg i wyrownuje obroty silnika do wartosci odpowiadajacej
    > predkosci na danym biegu. Redukujac z miedzygazem, podbijasz obroty i
    > przy puszczeniu sprzegla silnik juz kreci sie w miare odpowiednio dla
    > danego biegu. Nie wspominajac tu o sprezynach w sprzegle, skrzyni czy
    > napedzie.

    Nie o to pytałem.

    Pytam o zrzucenie od razu trzech biegów za jednym wciśnięciem sprzęgła.
    I dopiero po ostatniej redukcji - płynnie łączę silnik ze skrzynią.
    Zapewniam, że płynne zmiany biegów mam opanowane - to pierwsza rzecz,
    jakiej zacząłem się uczyć na motocyklu po 20 latach doświadczeń w
    samochodzie. Dziś jadąc z pasażerem potrafię w motocyklu zmieniać biegi
    tak, że w ogóle ich nie czuje.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: