  • Data: 2012-11-12 12:53:24
    Temat: Re: Simpson vs. Niski Cotes
    Od: "slawek" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AK" napisał w wiadomości grup

    >A gdzie ja napisalem ze to co zamiesciles to Fortran ?

    Napisałeś. Napisałeś "dorwał się do Fortranu". A co było? Program w C.

    >Poza tym to co zamiesciles to nie zadne C

    Konkrety proszę. Bo udawać jakim to nie jest się super-duper-programistą
    (zarazem nie potrafiąc odróżnić Fortranu od C) potrafi już gimbus.

    >Jaaasne ! Czyli jestes sobie nie tylko palantem, ale i hipokryta.
    >Przeciez sam niedawno wyraziles zlota mysl o "ksiazkowych przykladach" :).

    Otóż, wyobraź sobie, to nie jest podręcznikowy przykład - bo możesz zrobić
    copy-paste i go uruchomić, sprawdzić samemu, zmodyfikować, czy nawet napisać
    podobny program samemu od podstaw. Ups. Błąd! Nie możesz: zapomniałem, że
    programować nie umiesz - nie rozróżniasz języka C od Fortranu - i choćby
    zainstalowanie GCC przekracza twoje obecne zdolności.