-
11. Data: 2009-09-02 17:35:52
Temat: Re: Simplus i pakiety internetowe
Od: "mund" <m...@m...pl>
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości
news:h7m66r$72p$1@inews.gazeta.pl...
>> Bo przecież klient musi wiedzieć ile w danej chwili płaci za daną
>> usługę.
>> Skoro nie jest w stanie tego w żaden sposób ocenić (brak info. o
>> wykorzystaniu pakietu lub jakiegokolwiek innego licznika
>> udostępnianego przez operatora), to operator chyba narusza regulamin.
> Licznik jest - w każdej chwili dostępny pod *121#.
Czy działa niezawodnie?
Tzn czy odczyt licznika zawsze odpowiada aktualnemu stanowi
wykorzystania pakietu?
Sprawdźcie. :-)
-
12. Data: 2009-09-02 18:32:46
Temat: Re: Simplus i pakiety internetowe
Od: X <k...@g...pl>
Użytkownik mund napisał:
> Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości
> news:h7m66r$72p$1@inews.gazeta.pl...
>
>>> Bo przecież klient musi wiedzieć ile w danej chwili płaci za daną
>>> usługę.
>>> Skoro nie jest w stanie tego w żaden sposób ocenić (brak info. o
>>> wykorzystaniu pakietu lub jakiegokolwiek innego licznika
>>> udostępnianego przez operatora), to operator chyba narusza regulamin.
>>
>> Licznik jest - w każdej chwili dostępny pod *121#.
>
>
> Czy działa niezawodnie?
> Tzn czy odczyt licznika zawsze odpowiada aktualnemu stanowi
> wykorzystania pakietu?
> Sprawdźcie. :-)
>
Owszem, odpowiada stanowi pakietu na dany moment. Nie można jednak
wysyłać żądania *121# podczas aktywnej sesji internetowej lub WAP. Wtedy
system "wariuje" i zwraca niewłaściwą, często pomniejszoną w stosunku do
rzeczywistej, wartość pozostałego pakietu w kB. Tak więc kończymy sesję,
wysyłamy *121# i czekamy na info ile nam z pakietu jeszcze zostało;)
Można też wejść na www.ebok.pl i sprawdzić stan pakietów na tej stronie.
Potrzebujemy tylko 4 ostatnie numery PUK jako hasła do zalogowania do
ebok.pl