  • 1. Data: 2010-09-02 09:46:45
    Temat: Simpleviewer - coś ala ?
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Witam, hmm moze pytanie bylo by lepsze pytanie gdzies na grupe zwiazana z
    softwarem, ale zaryzykuje :)

    Czy znacie cos co jest tak proste i latwe w konfiguracji i publikacji zdjec
    jak simpleviewer z jednym ulepszeniem by mozna bylo umiescic w katalogu
    >50 fotek.

    eR.

  • 2. Data: 2010-09-02 14:59:32
    Temat: Re: Simpleviewer - coś ala ?
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

> [...]
    > zdjec
    > jak simpleviewer z jednym ulepszeniem by mozna bylo umiescic w katalogu

    Ja nie znam ale napisalem prosty program do automatycznej edycji pliku xml
    dla SimpleViewer- podesle jesli chcesz.

    Polon

  • 3. Data: 2010-09-02 17:02:15
    Od: Keyser Soze <"f2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-02 11:46, Romullus pisze:

    > Czy znacie cos co jest tak proste i latwe w konfiguracji i publikacji zdjec
    > jak simpleviewer z jednym ulepszeniem by mozna bylo umiescic w katalogu

    Nie zrozumiałem o co Ci chodzi.
    Ja używam Simpleviewera i wrzucam po np. 30-50 fotek bez problemu.
    Opisz dokładniej problem.

    Przy okazji zobacz Postcardviewer i Tiltviewer od tego samego
    "producenta".

    --
    Takie tam moje zdjęcia... -> http://nazar.cba.pl

  • 4. Data: 2010-09-02 21:54:13
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Uzytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Ja nie znam ale napisalem prosty program do automatycznej edycji pliku xml
    > dla SimpleViewer- podesle jesli chcesz.
    >
    > Polon

    Witaj,

    A czy ja moglbym grzecznie poprosic o podeslanie tegoz programu? Na adres
    $panskajazdaUSD@poczta.$onetEUR.pl - bez walut poprosze :)

    Pozdrawiam,

    Ptas

  • 5. Data: 2010-09-03 08:06:36
    Od: Romullus <r...@o...pl>

  • 6. Data: 2010-09-03 10:12:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-03 10:06, Romullus pisze:

    > NO przeciez napisalem ze ograniczenie do 50 fotek jest blee :)

    Ale napisałeś pechowo znak '>' w taki sposób, że zrobiło się z tego cytowanie,
    i wyszło (przynajmniej w moim czytniku) że chcesz ich umieścić dokładnie 50 :)

  • 7. Data: 2010-09-04 06:29:07
    Od: Keyser Soze <"f2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl>

    > Ale napisałeś pechowo znak '>' w taki sposób, że zrobiło się z tego
    > cytowanie,
    > i wyszło (przynajmniej w moim czytniku) że chcesz ich umieścić dokładnie
    > 50 :)

    Dokładnie - u mnie tak samo to wygląda i tak też to zrozumiałem.

    W temacie - nawet nie wiedziałem, że jest limit 50 zdjęć, bo zawsze
    jakoś się mieszczę poniżej tej ilości...

    pozdrawiam!
    Keyser Soze

    --
    Takie tam moje zdjęcia... -> http://nazar.cba.pl

  • 8. Data: 2010-09-04 07:10:14
    Od: Keyser Soze <"f2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-02 23:54, Ptas pisze:

    > A czy ja moglbym grzecznie poprosic o podeslanie tegoz programu? Na adres
    > $panskajazdaUSD@poczta.$onetEUR.pl - bez walut poprosze :)

    Jak nie dojdzie to obowiązkowo sprawdź to:
    http://www.stegmann.dk/mikkel/porta/

    To w pełni funkcjonalny darmowy generator galerii z użyciem
    Simpleviewer'a. Można dodawać opis do każdego zdjęcia osobno,
    dodawać stałe z EXIFu do opisu i tagować zdjęcia. Mniam.

    pozdrawiam!
    Keyser Soze

    --
    Takie tam moje zdjęcia... -> http://nazar.cba.pl