  • 1. Data: 2012-03-25 13:51:54
    Temat: Simlock w nokii 2680 Slide i Samsungu S5230 (Avila)
    Od: akulowatosc <a...@g...com>

    Witam

    Posiadam dwa stare telefony - Nokię 2680s i Samsunga S5230 Avila. Oba
    mają simlocka na polskie orange. Szukałem chwilę kalkulatorów kodów do
    tych telefonów i do samsunga znalazłem same śmieci, a do nokii
    informację, że telefon jest na DCT4+ i żaden popularny kalkulator tego
    nie wylicza.

    Czy szanowni Grupowicze mają jakieś inne zdanie na ten temat? Jakiś
    kalkulator, który sobie z tym radzi? Chciałbym ściągnąć blokadę z
    przynajmniej jednego z tych telefonów, do samsunga mam kabel usb, do
    nokii nic, więc zostaje kod.

    Pozdrawiam
    Filip

  • 2. Data: 2012-03-25 13:56:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 25 Mar 2012 04:51:54 -0700 (PDT), akulowatosc napisał(a):

> [...]
    > kalkulator, który sobie z tym radzi? Chciałbym ściągnąć blokadę z
    > przynajmniej jednego z tych telefonów, do samsunga mam kabel usb, do

    Informacja jest prawdziwa. Nie ma kalkulatorów do nowych Nokii. Co więcej -
    nie ma kalkulatorów do starych Nokii. Są tylko do bardzo starych.
    Skoro przerasta Cię zakup kabla za 4 zł, to pozostaje zakup kodu od Orange.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak