eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usunąć ?Re: Silnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usunąć ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usunąć ?
    Date: Sun, 11 Jul 2010 17:16:29 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 63
    Message-ID: <i...@p...onet.pl>
    References: <i1c44r$5r1$1@news.onet.pl> <i1c53m$867$1@news.onet.pl>
    <i1cc90$pn0$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <i1cm5o$j7u$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <i1ctqh$6d2$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <i1dd55$fj2$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-224-20-10.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1278886636 22864 76.224.20.10 (11 Jul 2010 22:17:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jul 2010 22:17:16 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <i1dd55$fj2$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2296400
    [ ukryj nagłówki ]

    "pavellz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i1dd55$fj2$1@news.onet.pl...
    > Nie mam łady, tylko podważam Twój argument że kopułki zapłonowe
    > są aż takim fenomenem (tzn. technicznie napewno to już zabytek, ale wciąż
    > się trochę tego buja po naszych drogach). Poza tym czemu mam sobie
    > cokolwiek
    > zasłaniać skoro w tym wypadku - korzystałem z "profesjonalnej" usługi? :)

    Jak ktoś ma kopułkę i się boi ją zalać to niech sobie ją zasłoni folią.

    >>> Nie, to tylko przykład. Uszczelki drzwiowe też są szczelne na normalne
    >>> warunki, tzn. deszcz, ale nie myjkę. Podobnie masz pod maską.
    >>
    >> Są też szczelne na myjkę z pewnej odległości trzymanej...
    >> Nie strasz ludzi.
    >
    > Nieważne. :) Pytanie tylko czy z większej odległości faktycznie domyjesz
    > blok silnika uświniony wszelkimi płynami fizjologicznymi.

    Blokowi silnika nie szkodzi myjka z bliska... A jak zjedziesz z bloku
    silnika to się odsuniesz jadąc po plastikach, wtyczkach, alternatorze
    aby właśnie umyć te rzeczy tylko rozproszonym strumieniem....
    Zresztą ciepłe mydło jakie pod ciśnieniem włączysz najpierw umyje
    większość "płynów ustrojowych" bo do tego to mydło jest skomponowane.
    Z resztę sobie spłuczesz wodą. Nie myjemy silnika aby był tak czysty
    że można z niego jeść - myjemy tylko aby był mniej usyfiony i aby
    przyjemniej było potem robić mu okresową obsługę bez potrzeby
    uświnienia się po same uszy...

    >>>> Popytaj w komisach aut używanych - praktycznie wszystkie
    >>>> nowsze samochody są myte pod maską aby wyglądały jak nowe.
    >>>> Nie ma co przesadzać - silnikowi nic się od mycia nie stanie.
    >>> Od kiedy wybierając samochód facet w komisie proponował mi jazdę próbną
    >>> autem, które w silniku nie miało ani grama oleju nie spodziewałbym
    >>> się usłyszeć nic innego jak to, że wszystkie auta w komisach są w 100%
    >>> sprawne i w idealnym stanie. :)
    >>
    >> Nie rozumiem związku z omawianym tematem.
    > Podważam wiarygodność autokomisu jako potencjalnego źródła jakiejkolwiek
    > informacji o stanie auta. :)

    Nie zalecałem aby pytać w komisie o informacje tylko aby zaglądnąć
    tym autom pod maskę.

    > Ponadto auta w komisie mają po prostu wyglądać jak nówki, a co z nimi
    > będzie się działo po paru latach (np. w wyniku
    > zaśniedziałych styków) to tylko łut szczęścia przyszłego właściciela,
    > a nie powód do zmartwień handlarza.

    Jak się boisz zaśniedziałych styków (nie wiedzieć czemu) to nie myj auta.
    U mnie wszystkie wtyczki w komorze silnika są zabezpieczone przed
    dostawaniem się wody w rejon styków.

    > Jasne, że delikatne opryskanie z dużej odległości nie załatwi Ci od razu
    > samochodu,
    > ale po co się w to bawić jak za góra kilkanaście złotych można kupić
    > odpowiedni specyfik, który napewno nie zrobi większego kuku?

    Bo ten specyfik nie umyje auta - tylko się i auto upaprasz...
    Najlepsze efekty uzyskasz tylko myjką z mydłem i potem spłukaniem syfu.
    Jak nie wierzysz to kup sobie taką puszkę i sam spróbuj...
    Ja nie byłem zadowolny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: