  • 211. Data: 2010-12-11 12:52:18
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 12:26:21 +0100, Cavallino wrote:

    >Dokładnie odwrotnie - jeśli nie masz rajdowych zapędów i sporych
    >umięjętności, to RWD na śliskie się nie nadaje.

    Jak dostosowujesz predkosc do waunkow to i RWD sie nie slizga az tak
    czesto :-)

    J.

  • 212. Data: 2010-12-11 12:54:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale lodu, dolow itp to juz niekoniecznie.

    Koniecznie, a jeśli już to ja stałem w gorszych warunkach.

    > Jedne zimowki drugim nie rowne i nowsze nie znaczy lepsze.

    Dobra, dobra, znowu szukanie dziury w całym.

  • 213. Data: 2010-12-11 12:55:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak dostosowujesz predkosc do waunkow to i RWD sie nie slizga az tak
    > czesto :-)

    Owszem, przy czym te warunki dla RWD to tak ze 3 razy wolniej.
    Albo wręcz trzeba stanąć.

  • 214. Data: 2010-12-11 13:22:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Co do systemu elektronicznego, to zależy który rocznik. ASC to nic innego
    > jak ASR w VW. Zaś DSC to nic innego jak ASR + ESP w VW. Ja mam u siebie
    > DSC (wyłączone).

    tak na marginesie i prawie OT - znam jednego takiego, który mysłał, ze ma
    włączoną kontrole trakcji, jak świeci sie kontrolka przy przycisku i na
    desce zółty trójkącik :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 215. Data: 2010-12-11 13:24:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Z tą różnicą, że Ty proponujesz chowanie głowy w piasek, a ja
    > świadome wywoływanie pewnych sytuacji, zamiast siedzenia z
    > zaciśniętym ze strachu zwieraczem,

    kiedy do Ciebie dotrze, ze jest kolosalna różnica między wywołanym
    poślizgiem, a tym w ktory sie wpada z zaskoczenia.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 216. Data: 2010-12-11 13:26:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > To że dał Ci ktoś naładowany pistolet do zabawy, nie oznacza ze
    > masz zajrzeć do lufy i sprawdzić, co się stanie, gdy naciśniesz
    > spust. Ale też nikt nie będzie Cię w stanie przed tym
    > powstrzymać, jeśli będziesz odpowiednio zdeterminowany.

    dobre porównanie, tylko kiepsa analiza.

    Dopóki bawisz sie pistoletem i panujesz nad nim ... możesz strzelać nawet do
    jabłka na głowie kolegi i w większości przypadków go nie zabijesz. Jednak
    kiedy sie potkniesz, albo broń sama wypali .. to masz marne szanse, zeby
    trafić w jabłko, ale duże, zeby trafić w kolege.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 217. Data: 2010-12-11 13:28:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >A teraz nam wytłumacz, dlaczego żużlowcy na torze nie mają przedniego
    >napędu.
    > Podobnie Formuła 1. czy Indy Car.

    żużlowcy? Mówisz o jednośladach?
    I jak tu Cie poważnie traktować w dyskusji.

    ps. poza tym będę wdzięczny jak zwrócisz uwage na jeden dość istotny fakt (a
    wlasciwie dwa):
    1. mówimy o cywilnych samochodach dla Kowalskiego
    2. Widzialeś kiedyś formułe jeżdzącą po sliskiej nawierzchni? Juz nie mówie
    o śniegu, ale zobacz co sie dzieje, kiedy spadnie troche deszczu...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 218. Data: 2010-12-11 13:29:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 12:55:27 +0100, Cavallino wrote:

    >Owszem, przy czym te warunki dla RWD to tak ze 3 razy wolniej.
    >Albo wręcz trzeba stanąć.

    No nie, troche jednak sierra przejechalem. Moze nawet i nie jest
    wolniej niz w FWD.

    Najgorsze ze przez pierwsze 2-3 rowy kierowca nie wie do ilu sie
    ograniczyc :-)

    J.

  • 219. Data: 2010-12-11 13:31:55
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Widze z "zdanie za trudne w przekazie' sorry, już rozwijam. To, że komuś
    > sprawia trudność poruszanie się samochodem z napędem na tył nie zmienia
    > faktu, że da się nim bez problemu jeździć nawet w warunkach zimowych,

    Nawet jeśli masz racje i kierowcy są do dupy to moje pytanie brzmi - jak
    wytłumaczysz fakt, ze taki co sobie nie radził z RWD, wsiada do FWD i jeździ
    bez większych problemów?

    Znów wracamy do sedna. Owszem da sie jeździć RWD, ale trzeba więcej
    umiejętności, myslenia, przygotowania i cholera wie czego jeszcze (np. łopat
    i piasku w bagażniku). To jest ta wyższość RWD?
    Bo jest tylko dla tych co "potrafią jeździc"?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 220. Data: 2010-12-11 13:33:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No nie, troche jednak sierra przejechalem. Moze nawet i nie jest
    > wolniej niz w FWD.
    >
    > Najgorsze ze przez pierwsze 2-3 rowy kierowca nie wie do ilu sie
    > ograniczyc :-)

    Dokładnie o to chodzi.
    Jakoś w FWD nigdy żadnego rowu z bliska nie oglądałem.