-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <op.vnh4yho5a6rut4@koder> <idtev6$15g$1@inews.gazeta.pl>
<op.vnibkapda6rut4@balthazar> <idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl>
<op.vnigzprwa6rut4@balthazar>
<s...@k...sail-ho.pl>
<op.vnij56qka6rut4@balthazar>
<s...@k...sail-ho.pl>
<op.vnil3xvja6rut4@balthazar>
<s...@k...sail-ho.pl>
<5...@4...com>
<4d036098$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@4...com>
In-Reply-To: <f...@4...com>
Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Date: Sat, 11 Dec 2010 12:55:27 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 101210-1, 2010-12-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 16
Message-ID: <4d0366bd$2$27047$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.108.159
X-Trace: 1292068541 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27047 83.25.108.159:59642
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333966
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fep6g695edke5aeja0emppnrif2nman6m1@4ax.com...
> On Sat, 11 Dec 2010 12:26:21 +0100, Cavallino wrote:
>>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>news:
>>> Ogolnie - jesli nie masz rajdowych zapedow to jedzie prawie tak samo.
>>
>>Dokładnie odwrotnie - jeśli nie masz rajdowych zapędów i sporych
>>umięjętności, to RWD na śliskie się nie nadaje.
>
> Jak dostosowujesz predkosc do waunkow to i RWD sie nie slizga az tak
> czesto :-)
Owszem, przy czym te warunki dla RWD to tak ze 3 razy wolniej.
Albo wręcz trzeba stanąć.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.12.10 12:54 Cavallino
- 11.12.10 13:22 Kuba \(aka cita\)
- 11.12.10 13:24 Kuba \(aka cita\)
- 11.12.10 13:26 Kuba \(aka cita\)
- 11.12.10 13:28 Kuba \(aka cita\)
- 11.12.10 13:29 J.F.
- 11.12.10 13:31 Kuba \(aka cita\)
- 11.12.10 13:33 Cavallino
- 11.12.10 13:51 Samotnik
- 11.12.10 14:35 J.F.
- 11.12.10 14:59 jerzu
- 11.12.10 15:03 jerzu
- 11.12.10 16:00 Bydlę
- 11.12.10 16:03 Bydlę
- 11.12.10 16:13 Mariusz Chwalba
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=