  • 201. Data: 2010-12-11 12:25:13
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:d2i6g6l92tl1uv4h33pn7jm4uhlq0ht16p@4ax.com...

    > Miejsce jak rozumiem nie bylo dokladnie to samo, bo staliscie obok ?

    To samo, bo staliśmy za sobą.
    Śniegu było tyle samo

    > No i opony nie byly te same ?

    Dokładnie te same nie, w MB były nowsze. ;-)
    W obu przypadkach zimówki.

  • 202. Data: 2010-12-11 12:25:39
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-10 11:23, DoQ pisze:

    > Jak to się nazywa w BMW? ASC?

    Moduł sterowania znajduje się między kierownicą a siedzeniem kierowcy.

    Co do systemu elektronicznego, to zależy który rocznik. ASC to nic
    innego jak ASR w VW. Zaś DSC to nic innego jak ASR + ESP w VW. Ja mam u
    siebie DSC (wyłączone).

  • 203. Data: 2010-12-11 12:26:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ogolnie - jesli nie masz rajdowych zapedow to jedzie prawie tak samo.

    Dokładnie odwrotnie - jeśli nie masz rajdowych zapędów i sporych
    umięjętności, to RWD na śliskie się nie nadaje.

  • 204. Data: 2010-12-11 12:27:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > F1 i podobnych bym nie mieszal, bo w tych pojazdach nie bardzo jest
    > jak zrobic przedni silnik, a przepisy zabraniaja AWD.
    >
    > Poza tym jak spadnie troche deszczu to swietnie widac jak nalepsi
    > kierowcy na swiecie kreca baczki w sposob niekontrolowany :-)

    Bo oni dupy są, nasi grupowi mistrzowie od jazdy kontrolowanym poślizgiem,
    to by im pokazali....

  • 205. Data: 2010-12-11 12:28:57
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > tak sobie czytam i sie zastanawiam, kiedy ta pewność siebei Cie zawiedzie.

    Jak wsiądę do FWD.

  • 206. Data: 2010-12-11 12:31:18
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-10 09:59, Mariusz Chwalba pisze:

    > ....skąd wynika, że lepszość RWD czy FWD objawia się w konkretnych
    > warunkach.
    > Np. przy warunku "kierowca w kapeluszu" FWD stanowczo lepiej się sprawdza.

    Wczoraj wypychaliśmy forda fiestę, bo nie mógł podjechać pod zaśnieżoną
    górkę.. Zerknąłem na jego opony, zero zastrzeżeń z mojej strony. Jak już
    pojechałem, wsiadłem do BMW i jakoś bez problemu podjechałem.

    Wózek w hipermarkecie też wolę pchać, niż ciągnąć.

  • 207. Data: 2010-12-11 12:40:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 11 Dec 2010 07:44:38 +0100, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > W tej, której ja się znajduję nie zawsze jest miejsce na wywołanie
    > uślizgu i zabawa nim. Może pojawić się jednak element zaskoczenia i
    > wyrżnięcia np. czołowo z czymś jadącym z przeciwka.

    To że dał Ci ktoś naładowany pistolet do zabawy, nie oznacza ze
    masz zajrzeć do lufy i sprawdzić, co się stanie, gdy naciśniesz
    spust. Ale też nikt nie będzie Cię w stanie przed tym
    powstrzymać, jeśli będziesz odpowiednio zdeterminowany.

    > Poza tym w "mojej"
    > rzeczywistości najlepsi rajdowcy potrafią efektywnie wylecieć z drogi.

    Między nimi, a nami jest taka różnica, że oni jadą wszystko, a
    my musimy wiedzieć, kiedy odpuścić.

    r.
    _____________

  • 208. Data: 2010-12-11 12:43:02
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 11 Dec 2010 12:16:09 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > F1 i podobnych bym nie mieszal, bo w tych pojazdach nie bardzo jest
    > jak zrobic przedni silnik,

    Ale po co? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wyprowadzić wał i
    dyfer. Tylko po co? Żeby zrobić sobie gorzej?

    > Poza tym jak spadnie troche deszczu to swietnie widac jak nalepsi
    > kierowcy na swiecie kreca baczki w sposob niekontrolowany :-)

    Bolidem, którym nie byłbyś w stanie ruszyć, a co dopiero zrobić
    choćby ze 150% czasów, które oni wykręcają.

    r.
    _____________

  • 209. Data: 2010-12-11 12:44:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > To że dał Ci ktoś naładowany pistolet do zabawy, nie oznacza ze
    > masz zajrzeć do lufy i sprawdzić, co się stanie, gdy naciśniesz
    > spust.

    Oczywiście.
    Dlatego lepiej nie bawić się naładowanym pistoletem, tylko wybrać FWD i po
    kłopocie.

  • 210. Data: 2010-12-11 12:51:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 12:25:13 +0100, Cavallino wrote:

    >To samo, bo staliśmy za sobą. Śniegu było tyle samo

    Ale lodu, dolow itp to juz niekoniecznie.

    >Dokładnie te same nie, w MB były nowsze. ;-)
    >W obu przypadkach zimówki.

    Jedne zimowki drugim nie rowne i nowsze nie znaczy lepsze.

    J.