eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik krokowy i indukcja jegoRe: Silnik krokowy i indukcja jego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.at
    man.pl!newsfeed.atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.e
    rje.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.hi
    ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad
    01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <53258b04$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
    <53259739$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Silnik krokowy i indukcja jego
    Date: Sun, 16 Mar 2014 14:26:01 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4325
    Lines: 36
    Message-ID: <5325a669$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.28.163
    X-Trace: 1394976361 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2228 79.186.28.163:3778
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2315
    X-Received-Body-CRC: 3654976810
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:661075
    [ ukryj nagłówki ]

    "LS"
    >> W pdf-ie nie znalazłem jego momentu.
    > Jest 1,34Nm nawet z wykresem
    > http://www.electrosales.com/warner/pdf/motion/Catalo
    g_km-c.pdf

    Wykres jest dla KML062F03 (1,5 A) a mój to KML062F07 (3,3 A)
    A moment jest ale podany dla całej grupy silników KML062, czego nie rozumiem
    bo w tej grupie są silniki od 1,5 A do 6,6 A.


    > Teoria:
    > http://i.stack.imgur.com/5m3tV.jpg

    Teoria jest mi znana, mechaniki nie zmienię.

    > Na nim samym też nie ma tego
    >> parametru.
    >> KML062F07
    >> http://www.cdcc.usp.br/cda/interno/dga/motor-de-pass
    o/Catalog_km-c.pdf
    >> Jaki silnik tam wstawić, aby znacząco zwiększyła się jego siła podczas
    >> startu?
    > 1)Zakładając że jest rozpędzany I jest sprzęgło!, odpowiedź brzmi: taki
    > który ma więcej Nm:)

    Czyli kupić taki który mam najwięcej Nm, nie patrzeć na indukcyjność.
    Mam do dyspozycji 4,5 A i 48 V.
    Obawiałem się, że silnik z trocę większym momentem ale za to z dużo większą
    L będzie mniej żwawy przy starcie.
    Sprzęgła nie mam, jest pasek.
    https://www.dropbox.com/s/raum3x58n1jl1gd/2014-03-14
    %2009.38.36.jpg
    https://www.dropbox.com/s/60rl4lug50ht4j2/2014-03-14
    %2009.38.26.jpg


    > 2)Zakładając też że silnik popędzasz tyloma amperami ile stoi na obudowie.
    Teraz tego 3,3 A zasilam 4,5 A. Ale chyba dużo, albo nic nie pomogło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: