eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik indukcyjny jako hamulec dynamicznyRe: Silnik indukcyjny jako hamulec dynamiczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Silnik indukcyjny jako hamulec dynamiczny
    Date: Sat, 29 Jun 2013 13:10:37 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <kqmfbg$iis$1@node2.news.atman.pl>
    References: <kqkk3v$sfv$1@news.mm.pl> <kqlttk$s1m$1@news.dialog.net.pl>
    <kqm350$dv9$1@news.mm.pl>
    <c...@g...com>
    <kqm9r0$gdh$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-65-59.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1372504240 19036 89.73.65.59 (29 Jun 2013 11:10:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Jun 2013 11:10:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <kqm9r0$gdh$1@news.mm.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:649237
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-06-29 11:37, PeJot pisze:
    > W dniu 2013-06-29 10:42, Lisciasty pisze:
    >> W dniu sobota, 29 czerwca 2013 09:43:01 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
    >>
    >>
    >>> O chłodzeniu obcym myślałem pod postacią przedmuchiwania wnętrza
    >>> podziurawionego silnika sprężonym powietrzem. Przy tych parametrach (
    >>> 1Nm@500 obr/min, 10 minut ) ciężko będzie dobrać mały i tani silnik,
    >>> chyba że jakiś jednofazowy.
    >>
    >> Czy ja dobrze liczę że to będzie 50W, czy coś mi mózg rano nie funguje?
    >
    > Dobrze liczysz. 50 W mocy mechanicznej przez 10 minut, która pójdzie w
    > ciepło na wirniku , do tego jeszcze grzanie wzbudzenia. I jeszcze
    > hamulec powinien mieć <65 mm średnicy. Bez chłodzenia się nie obejdzie.

    Dlaczego w wirniku? Większość mocy powinieneś spalać w jakimś
    układziku (kontrolującym pobór prądu, jeśli chcesz mieć stały
    moment, albo oporniku nawet) poza silnikiem.

    pzdr
    bartekltg




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: