-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: "Robbo" <y...@m...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <4d489408$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@4...com> <iia6pf$s9r$1@news.onet.pl>
<8...@p...pl>
<4d4d4b3d$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
<4d4f13e6$0$2460$65785112@news.neostrada.pl> <iin9h8$si$1@news.onet.pl>
Subject: Re: Silnik grawitacyjny
Date: Mon, 7 Feb 2011 15:11:06 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-Antivirus: avast! (VPS 110207-0, 2011-02-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 18
Message-ID: <4d4ffd7e$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.134.30
X-Trace: 1297087870 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2493 83.24.134.30:2949
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:604352
[ ukryj nagłówki ]>Nie da się zrobić tak żeby po prawej stronie koła ciężarki zamieniały
>energię potencjalną na kinetyczną a te z lewej mogły być wyniesione z
>powrotem do miejsca z wyższą energią potencjalną bez wykonania na nich
>pracy czyli bez dostarczania energii.
Nie zastanawiałem się nad działaniem tego silnika zbyt dogłębnie,
ale czy tu jakiejś roli nie odgrywa długość ramienia, na którym
ciężarki są zamocowane -- po jednej stronie koła ciężarki zwisają,
a po drugiej nie zwisają (ciężarek jest położony dalej od środka koła).
A, gdyby (teoretycznie) skonstruować tak dużą tarczę, że jedna jej część
jest w obszarze oddziaływania ziemskiej grawitacji, a druga część poza
nią (gdzieś w kosmosie), to chyba miałoby prawo działać?
PS. Ja nie wiem, czy silnik grawitacyjny da się skonstruować, czy nie,
ale konstruktorzy chce wykorzystać "free energy", a nie stworzyć perpetum
mobile.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.02.11 14:15 Robbo
- 07.02.11 15:32 Mario
- 07.02.11 16:10 J.F.
- 07.02.11 17:18 Jarosław Sokołowski
- 07.02.11 15:21 Papo Smurfso
- 07.02.11 17:31 Czarek
- 07.02.11 21:50 Verox
- 08.02.11 00:07 JanuszR
- 08.02.11 01:00 kogutek
- 08.02.11 03:18 JanuszR
Najnowsze wątki z tej grupy
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=