  • Data: 2011-02-07 14:11:06
    Temat: Re: Silnik grawitacyjny
    Od: "Robbo" <y...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie da się zrobić tak żeby po prawej stronie koła ciężarki zamieniały
    >energię potencjalną na kinetyczną a te z lewej mogły być wyniesione z
    >powrotem do miejsca z wyższą energią potencjalną bez wykonania na nich
    >pracy czyli bez dostarczania energii.

    Nie zastanawiałem się nad działaniem tego silnika zbyt dogłębnie,
    ale czy tu jakiejś roli nie odgrywa długość ramienia, na którym
    ciężarki są zamocowane -- po jednej stronie koła ciężarki zwisają,
    a po drugiej nie zwisają (ciężarek jest położony dalej od środka koła).

    A, gdyby (teoretycznie) skonstruować tak dużą tarczę, że jedna jej część
    jest w obszarze oddziaływania ziemskiej grawitacji, a druga część poza
    nią (gdzieś w kosmosie), to chyba miałoby prawo działać?

    PS. Ja nie wiem, czy silnik grawitacyjny da się skonstruować, czy nie,
    ale konstruktorzy chce wykorzystać "free energy", a nie stworzyć perpetum
    mobile.