eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik 1f a 3f › Re: Silnik 1f a 3f
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Silnik 1f a 3f
    Date: Mon, 18 Jul 2016 17:01:51 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <nmir0v$ool$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <577e5968$0$12545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5785338e$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <nm3ffv$kin$1@node2.news.atman.pl>
    <57862a6e$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <nm61re$onb$1@node1.news.atman.pl>
    <anp1vmz0l4qw.1k69px05ndadh$.dlg@40tude.net>
    <nm8re7$ks7$1@node1.news.atman.pl>
    <5788a3c9$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmaaq9$ejd$1@node2.news.atman.pl> <nmb9hl$63c$1@node1.news.atman.pl>
    <nmbjue$nnf$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <nmfhqs$hko$1@node1.news.atman.pl> <nmgool$mn5$1@node2.news.atman.pl>
    <nmh0q9$9g$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <nmh6dr$3l4$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1468854111 25365 83.15.205.22 (18 Jul 2016 15:01:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2016 15:01:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <nmh6dr$3l4$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:702831
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-07-18 o 02:04, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > W dniu 2016-07-18 o 01:19, Zenek Kapelinder pisze:
    >
    >> dzialaja i bedziesz wiedzial dlaczgo silnik nie startowal. Masz racje
    >> ze sprezarka byla do wymiany, ale nie dlatego ze sie silnik spalil.
    > --------------------------------------------------^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > W którym miejscu stwierdziłem, że się silnik spalił? Ja twierdziłem, że
    > się kompresor zatarł. Silnik jak najbardziej działał, skoro brzęczał i
    > co chwila był wyłączany przez bezpiecznik termiczny.
    >

    Setki, jaśli nie tysiące osób używa starych agregatów z lodówek w
    charakterze kompresorów. Jakoś nie słychać, by się zacierały.

    Może w tym przypadku jakiś nietypowy kompresor?
    Albo dziwne dodatkowe zabezpieczenie?
    Bo nawet, gdyby rurkę uwalić przy samym kompresorze, to on przecież ma
    jeszcze miskę olejową o dość dużej pojemności.

    BTW: a co się dzieje, gdy olej wymiesza się z czynnikiem? Przez np.
    włączenie lodówki bezpośrednio po jej przewróceniu, bez odczekania, aż
    olej ścieknie do miski.
    Spowoduje to tylko zatkanie dyszy?

    Może oni położyli lodówkę, aby zobaczyć co jest nie tak, a potem ją
    postawili i włączyli.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: