  • Data: 2016-07-18 17:01:51
    Temat: Re: Silnik 1f a 3f
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-18 o 02:04, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > --------------------------------------------------^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    > W którym miejscu stwierdziłem, że się silnik spalił? Ja twierdziłem, że
    > się kompresor zatarł. Silnik jak najbardziej działał, skoro brzęczał i
    > co chwila był wyłączany przez bezpiecznik termiczny.

    Setki, jaśli nie tysiące osób używa starych agregatów z lodówek w
    charakterze kompresorów. Jakoś nie słychać, by się zacierały.

    Może w tym przypadku jakiś nietypowy kompresor?
    Albo dziwne dodatkowe zabezpieczenie?
    Bo nawet, gdyby rurkę uwalić przy samym kompresorze, to on przecież ma
    jeszcze miskę olejową o dość dużej pojemności.

    BTW: a co się dzieje, gdy olej wymiesza się z czynnikiem? Przez np.
    włączenie lodówki bezpośrednio po jej przewróceniu, bez odczekania, aż
    olej ścieknie do miski.
    Spowoduje to tylko zatkanie dyszy?

    Może oni położyli lodówkę, aby zobaczyć co jest nie tak, a potem ją
    postawili i włączyli.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam