eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik 1f a 3f › Re: Silnik 1f a 3f
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <577e5968$0$12545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5785338e$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <nm3ffv$kin$1@node2.news.atman.pl>
    <57862a6e$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <nm61re$onb$1@node1.news.atman.pl>
    <anp1vmz0l4qw.1k69px05ndadh$.dlg@40tude.net>
    <nm8re7$ks7$1@node1.news.atman.pl>
    <5788a3c9$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmbkgi$hg2$1@node1.news.atman.pl>
    <578c8ef2$0$12551$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmi772$59r$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <nmi772$59r$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Silnik 1f a 3f
    Date: Mon, 18 Jul 2016 12:41:23 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 33
    Message-ID: <578cb254$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.151.83
    X-Trace: 1468838484 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15207 83.30.151.83:59211
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:702823
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nmi772$59r$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-07-18 o 10:10, J.F. pisze:
    >>> Tak sobie teraz uświadomiłem - ciekawe, czy te lodówki
    >>> A+++++++++++++++++++++++++++++ mają może silnik synchroniczny z
    >>> magnesem trwałym i klatką rozruchową? To by z pewnością poprawiało
    >>> sprawność.
    >
    >> A robi sie tak w ogole ?
    >> Bo wydaje mi sie, ze to moze grozic rozmagnesowaniem tego magnesu.

    >To trzeba zrobić bezpiecznik termiczny reagujący poniżej punktu
    >Curie.

    Ale ja go nie chce przegrzac, tylko rozmagnesowac przemiennym polem
    magnetycznym.

    Niby teraz mamy materialy o duzej koercji i powinny wytrzymac ... ale
    czy naprawde wytrzymaja ?

    >Tutaj silniki z magnesem trwałym załączane bezpośrednio na sieć
    >(innego rozwiązania niż klatka rozruchowa nie znam):

    >https://www.youtube.com/watch?v=Eu26QvQzoOs
    >https://www.youtube.com/watch?v=Tv8BP8hHEdw

    ale tak z ciekawosci zagladam na strone Damel ... nie chwala sie
    obecnie silnikami synchronicznymi.

    Czy to nie jest silnik z elektromagnesem w wirniku ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: