  • 1. Data: 2012-06-01 13:21:39
    Temat: Sikacz ciąg dalszy
    Od: AZ <a...@g...com>

    Trafiłem na:
    <http://www.scigacz.pl/Polskie,wyscigi,motocyklowe,w
    ,latach,80,wspomnienie,18439.html>

    No proszę, nasz ulubieniec zafascynowany wyścigami ulicznymi, że też go
    ciary nie przeszły jak oglądał te zdjęcia jak to szaleńcy ścigają się na
    niebezpiecznych ulicach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-06-01 13:22:59
    Temat: Re: Sikacz ciąg dalszy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/01/2012 01:21 PM, AZ wrote:
> [...]
    >
    > No proszę, nasz ulubieniec zafascynowany wyścigami ulicznymi, że też go
    > ciary nie przeszły jak oglądał te zdjęcia jak to szaleńcy ścigają się na

    Przed chwilą jeszcze widniał czyjś komentarz w związku z poprzednim
    artykułem ale jak widać szybciutko został wymoderowany.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-06-01 13:48:28
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Przed chwilą jeszcze widniał czyjś komentarz w związku z poprzednim
    > artykułem ale jak widać szybciutko został wymoderowany.

    Artur, stary Druhu:) Co by nie mówić mamy w Tobie wiernego czytelnika:) Ty
    ze wszystkim jesteś na bieżąco!:)

    Dzięki stary!:)

  • 4. Data: 2012-06-01 14:14:34
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-01 13:48, Lovtza pisze:

    > Artur, stary Druhu:) Co by nie mówić mamy w Tobie wiernego czytelnika:)
    > Ty ze wszystkim jesteś na bieżąco!:)

    No chyba nie bardzo, skoro nie zlozyl jeszcze gratulacji z powodu
    tytulowej roli w filmie "Królewna Śnieżka i Lovtza"
    Czekamy na bramke sikacz<->pl.rec.bajki czy cos.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 5. Data: 2012-06-01 14:41:15
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > No chyba nie bardzo, skoro nie zlozyl jeszcze gratulacji z powodu
    > tytulowej roli w filmie "Królewna Śnieżka i Lovtza"
    > Czekamy na bramke sikacz<->pl.rec.bajki czy cos.

    No ale my nic o tym nie pisaliśmy:) Zatem AZ jako najwierniejszy z
    wiernych czytelników portalu miał prawo o filmie nie wiedzieć. Tym samym
    oficjalnie go rozgrzeszam:)

  • 6. Data: 2012-06-01 15:13:02
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On 1 Cze, 13:21, AZ <a...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > No proszę, nasz ulubieniec zafascynowany wyścigami ulicznymi, że też go
    > ciary nie przeszły jak oglądał te zdjęcia jak to szaleńcy ścigają się na

    Fanpejdza mu tez zalozysz? ;) Do grona pryszczatych wielbicieli sie
    zapisales? Daj chlopakowi na bulke i mleko zarobic i nie wspieraj
    rzygownika.

    PS jesli komus pozostal wojowniczy nastroj: z pomoca anty-funpage
    (chocby na FB) mozna zrobic piekny obciach. Wystarczyloby cytowac
    najsmaczniejsze kaski z "forum sikacza" i zestawiac ze soba
    najciekawsze tezy cudzozywnego kolegi z pryszczatego portalu.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

  • 7. Data: 2012-06-01 15:16:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/01/2012 03:13 PM, Kefir wrote:

    > Fanpejdza mu tez zalozysz? ;) Do grona pryszczatych wielbicieli sie
    > zapisales? Daj chlopakowi na bulke i mleko zarobic i nie wspieraj
    > rzygownika.

    Fanem jego jestem wielkim ale fanpejdza nie założe a nawet na fejsbuku
    nie kliknę 'Lubię to!'.

> [...]
    > najsmaczniejsze kaski z "forum sikacza" i zestawiac ze soba
    > najciekawsze tezy cudzozywnego kolegi z pryszczatego portalu.

    Dajesz!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-06-01 15:47:34
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 1 Cze, 15:16, AZ <a...@g...com> wrote:
> [...]

    > nie kliknę 'Lubię to!'.
    >  >> PS jesli komus pozostal wojowniczy nastroj: z pomoca anty-funpage

    Ja ignoruje. Pryszczaty portal od zawsze, kolege po jego tutejszym
    popisie erudycji. Drazni mnie jedynie rzygownik. Ty zas, z tego co
    widze walczysz, wiec podpowiadam oręż. Ostatecznym zwyciezca takich
    potyczek bywa strona mniej ulegajaca emocjom.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i &
    Skoda kombi

  • 9. Data: 2012-06-01 16:56:40
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > No chyba nie bardzo, skoro nie zlozyl jeszcze gratulacji z powodu
    > tytulowej roli w filmie "Królewna Śnieżka i Lovtza"

    Królewna ścieżka.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2012-06-02 13:16:08
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-01 13:21, AZ pisze:
> [...]
    >

    > No proszę, nasz ulubieniec zafascynowany wyścigami ulicznymi, że też go
    > ciary nie przeszły jak oglądał te zdjęcia jak to szaleńcy ścigają się na

    Artur a po huj nabijasz mu ogladalnosc, zlej to, w poprzednim watku juz
    ci cos napisalem. Jak dla mnie rozmowa na temat sikacza nie ma sensu i
    dac mu trzeba ignora

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy