    From: Kefir <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sikacz ciąg dalszy
    Date: Fri, 1 Jun 2012 06:47:34 -0700 (PDT)

    On 1 Cze, 15:16, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 06/01/2012 03:13 PM, Kefir wrote:
    >

    > Fanem jego jestem wielkim ale fanpejdza nie założe a nawet na fejsbuku
    > nie kliknę 'Lubię to!'.
    >  >> PS jesli komus pozostal wojowniczy nastroj: z pomoca anty-funpage
    >
    > Dajesz!

    Ja ignoruje. Pryszczaty portal od zawsze, kolege po jego tutejszym
    popisie erudycji. Drazni mnie jedynie rzygownik. Ty zas, z tego co
    widze walczysz, wiec podpowiadam oręż. Ostatecznym zwyciezca takich
    potyczek bywa strona mniej ulegajaca emocjom.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i &
    Skoda kombi