  • Data: 2011-05-22 20:33:07
    Temat: Re: Sigma zaszalała...
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-22 22:07, Mateusz Ludwin wrote:
    > ISO100 jest odszumiane mniej więcej na poziomie ISO800 z normalnych
    > aparatów.

    Te nowe do iso 3200 mają obraz świetny, iso 6400 całkiem niezłe, a 12800
    używalne. Więc do czego to odnosisz? Do fuja s5?

    > W cieniach albo wyżarta czerń, albo zieleń + hotpixele.
    >
    > Wszystko wygląda jak akwarele z magentowym odcieniem.

    No to norma jak dla foveona.

    > To koniec Sigmy jako producenta body.

    Ale Sigma nigdy nie była jakimś szczególnym systemem. Zawsze stopień
    ryzyka był spory, że im się odechce robić swój system, zawsze popularność
    była znikoma, cena raczej spora, rynku wtórnego brak. Sigmę miało kilku
    pasjonatów, których było stać kupić to jako ciekawostkę i tak pozostanie,
    z tym zastrzeżeniem, że trzeba więcej $ wydać, a przy takiej kwocie to już
    wiele osób się poważnie zastanowi.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564