  • Data: 2011-05-22 22:31:25
    Temat: Re: Sigma zaszalała...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-22 23:39, dominik pisze:

    > Możesz doprecyzować, a nie bawić się w kropki i uśmiechy?
    > Sony miało zawsze CMOS/CCD. Czasem z eksperymentami typu RGBE, ale to było
    > w punkcie gdy 2/3 miało 2Mpix więcej od 6Mpix APS-C, więc było z góry
    > przegrane.

    Sony jako źródło dobrego materiału jest traktowane tak od niedawna.
    Kilka lat temu było różnie z przewagą szumów, artefaktów i
    nieszczególnych osiągów. W archiwum jest tego od metra.
    Oczywiście, że charakter tego, co daje Sigma jest inny, ale jest to
    marność w dzisiejszych czasach. A miało być nieporównywalnie lepiej.

    --
    pozdrawia Adam
    /jeśli ktoś wie dlaczego mam zmienić windows na nowszy to niech mi powie/