  • Data: 2009-05-12 21:49:47
    Temat: Re: Sigma 12-24 mm F4.5-5.6 EX DG
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 May 2009 21:19:16 +0100, f1969 wrote:

    > Sam jesteś urban legend ;-)
    > Zrób tą Sigmą zdjęcie w pionie to zobaczysz.

    Jakby Ci tutaj... Ja po nabyciu tego szkla, naczytawszy się wczesniej o
    zdjeciach wlasnego obuwia probowalem uzyskac taki efekt :)
    Dlatego tez pisalem, czy focicie psy samemu stojac, bo szklo z katem
    widzenia ok 140deg wciaz tak mocno trzeba pochylic w dol -- os szkla musi byc
    skierowana w circa 3m na ziemi przede mna zebym w kadrze zobaczyl
    swoje stopy. (co takie pochylenie robi z pionowymi liniami... rzeź)

    Ja tam przyklekam zamiast cudowac z ptasia perspektywa. Polecam. :)

    Swoja droga, wizjer macie -- w otworku 18@6x6 nie mam tak latwo :)

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/