  • Data: 2009-05-13 10:52:12
    Temat: Re: Sigma 12-24 mm F4.5-5.6 EX DG
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki, o to chodziło. Powiedziałbym, że szkło pracuje bardzo przyjemnie.
    > Pojawia się pytanie, jak będzie z niezawodnością, ale na to chyba jeszcze
    > za wcześnie.

    na FF ma jeszcze koszmarna winiete z wad. Przed kupnem dobrze
    sprawdzic. Mnie sie trafil egz ktory cudem pracuje z moja puszka
    ale nie moglem sprzedac tego szkla bo trzy kolejne puszki jakie
    podpiolem do niego mialy kolejno FF druga BF a trzecia ktores
    z powyzszych. Wot... sigma... ale to puszka Canon a nie Nikon.

    Roger