    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 12 Apr 2016 18:40:19 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Siglent
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 12 kwietnia 2016 23:48:35 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
> [...]
    > ekran (rozdzielczosc i wielkosc). Pasmo oczywiscie im wieksze, tym
    > lepsze, choc bardziej sie liczy samplowanie na kanal.
    > Na osobny
    > analizator widma raczej nie ma szans, wiec dobrze, gdyby mial to
    > wbudowane na jakims sensownym poziomie. R&S (Hantek) maja zwykle
    > analizator logiczny. Mily dodatek, ale to juz mam.
    > Wazna jest tez dla mnie ergonomia, czyli jesli mam ustawiac pozycje
    > kazdego kanalu na wyswietlaczu, to zebym nie musial kombinowac z
    > zakleciami, tylko pokrecil odpowiednia galka osobna dla kazdego kanalu.
    Dopóki nie powiesz, jakie sygnały chcesz tym mierzyć, to ciężko
    wyczuć, czego właściwie potrzebujesz;) W tych granicach cenowych
    raczej wszystko spełnia warunki quality of life typu wielkość ekranu
    czy ilość gałek. Z FFT bywa różnie i w zależności od firmy często
    trzeba za to dość srogo dopłacić.

    > No i cisza. Zastanawialem sie nad poteznym LeCroyem uzywanym o
    > parametrach kosmicznych, ale zobaczylem wiatrak z tylu i pobor pradu to
    > sie przestraszylem.
    Nie ruszaj tego, dopóki nie masz jakichś specyficznych wymagań
    odnośnie pasma i małego budżetu. Stare LeCroye (te 500 MHz/1 GHz)
    to oscyloskopy dla prawdziwych mężczyzn;) I używki praktycznie zawsze
    zajechane na śmierć, z wypalonymi ekranami i tym podobnymi
    problemami. Do tego stare oscyloskopy z "kosmicznymi"
    parametrami nie bardzo nadają się do codziennego użytku, bo mają
    ograniczenia typu 5V p-p na wejściu i dość nędzne zabezpieczenie
    front-endu przed użyszkodnikiem.