  • Data: 2019-05-29 22:50:09
    Temat: Re: Sie tirom nie klanial
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Za rozsadna rozmowe zapewne uwazasz przyklaskiwanie?

    Nie, za konstruktywna rozmowe uwazam odnoszenie sie do argumentów
    rozmówcy.
    ty mnie o cos pytasz, ja odpowiadam, ty zapominasz, rzucasz jakas
    populistyczna uwage i obtrąbiasz mnie piratem drogowym bo nie zrozumiałes
    o czym mowie.
    A ja cały czas pytam co z twoja pierwotna propozycja?
    Nadal proponujesz działanie prawa wstecz?
    Nadal proponujesz wykorzystywanie kruczków prawnych przez aparat
    panstwowy?
    Zrozumiałes juz aktualny stan prawny?

    > A taki chuj jak
    > komin MS Batorego. Drogami w samochodach jezdza bandyci.

    Jakis niewielki procent.

    > I nie ma
    > sposobu zeby ich wychowac.

    A ktos juz probował?

    > To trzeba ich eliminowac. Sposobem na
    > eliminacje z ruchu moze byc zrobienie z nich dziadow do konca zycia
    > jak cos odpierdola.

    Pamietasz jeszcze co pisałem na ten temat? Bo jakos nie odniosłes sie...

    Podpowiem: jedziesz i powodujesz wypadek bo zasłabłes za kierownica.
    Albo po proastu zrobiłes coś głupiego - np odwrociłes na chwile głowe bo
    dziecko płakało w foteliku.
    Uwazasz ze taki człowiek powinien zostac zlicytowany?

    > A nie skladanie sie wszystkich zeby krzywda im
    > sie nie dziala. Ktos mowil jak to w usa jest urzadzone. OC tanie ale
    > dla tych co mandatow nie dostaja. Dla tych co maja mandaty sa inne
    > stawki. Tutaj tez powinni tak zrobic. Normalnie oc 400 ale jak dwa
    > mandaty za powazne wykroczenia to 5000. Pasuje?

    W sytuacji kiedy OC jest na samochód? Nie wiem czy to by pomogło bo taki
    ktos wykupi OC na jakas niejezdzaca babcie, dziadka etc.
    Ale pisałem co sadze o OC - nie odniosłes sie. Mam powtorzyc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain