  • Data: 2009-05-20 19:54:34
    Temat: Re: Sie boimy sie straszne sie...
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Wed 20 of May 2009 21:14, "Paweł W." wrote:

    > Nie wiesz, że telewizja pogrubia?

    Tych co ją oglądają? Tak. Moje dzieci wychowane bez telewizji.
    Ja z dziewczynami jeszcze załapuję się na dolna granicę normy,
    ale chłopaki (mimo pojenia piwem i karmienia tuczącymi potrawami)
    jakoś nie. Kino, nawet z poczwórną porcją frytek i 2 l coli na seans,
    nie tuczy.

    > Widziałem Liszowską na żywo w
    > teatrze i nie jest wcale tak jak na zdjęciach :P

    Miło słyszeć, że są jeszcze ludzie chodzący do teatru.

    > A co do kształtów - jakoś z wiekiem coraz bardziej podobają mi się
    > pełne kobiece kształty. Ale ja jestem świeżo po 30. Może po 40
    > przyjdzie mi ochota na 18ki ;)

    Preferencje kobieta -> mężczyzna, są dosyć skomplikowane,
    ale mężczyzna -> kobieta, proste. Do 40 kobieta ma być parę
    lat młodsza, a później suma wieku obojga = const. Po 40
    trzeba tylko umieć się powstrzymywać, by nie trafić np.
    na koleżankę z klasy córki.

    --
    nb