  • Data: 2002-08-22 19:48:14
    Temat: Re: Sferia - cala prawda
    Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in
    news:ak16nl$8d7$1@news.tpi.pl:

    > Nie - ani NMT ani GSM. I ni ema tez technologii 430 MHz :-)
    > Wez sobie jakas madra ksiazke i poczytaj o CDMA.

    teraz juz wiem , na szczescie nie od dzis wiadomo ze jestem podsmiardujacym
    trolem madrala :P, CDMA faktycznie :), malo o tym info jest, o tym
    konkretnym terminalu ledwo 3 wzmianki znalazlem i zero informacji o jakichs
    opcjach (ala konfiguracja przez rs)

    > PS. A z ta Rumunia i 19,200 to juz poszedles na calego...

    moge to wykopac, taki tekst byl na www.LG :) powaga, cos ala 'w zwiazku z
    rosnacym zastosowaniem ta technologia w Ruminii i krajach jej sasiadujacych
    LG ma przyjemnosc zaprezentowac nowe modele LST-200 oraz 250' :)
    z 19.200 to zmyla faktycznie , ajm lame.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://top.gry-online.pl/