  • Data: 2002-09-08 12:54:51
    Temat: Re: Sferia - cala prawda
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Aug 2002 13:23:05 +0000 (UTC), RusH
    <r...@k...pulse.pdi.net> wrote:

    > nie 166 a 160 , takie info podawala Sferia jak jeszcze rozdawali aparaty
    > Motorola :) teraz sa LG

    tyle idzie na najnizszej warstwie, ale po tym da sie puscic 2
    niekompresowane kanalyu telefoniczne plus sygnalizacja, czyli ISDN-BRA

    > Y ? :)

    port zarowno w komputerze jak i w terminalu musi obslugiwac szybsze
    niz 115200, jak jeden z nich jest wolnijszy to cale lacze ma predkosc
    rowna temu wolniejszemu, a jak po stronie terminala jest 115200 to i
    tak wiecej jak 115200 nie wyciagniesz

    > no juz jest lepiej , ale ping 400 dobija , przeba postawic procy zeby
    > sciagalo kilkuwatkowo bo inaczej sie idze zabic jak sie czeka az laskawie
    > zaskoczy :(

    masz juz antene zwenetrzna kierunkowa ???

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018