  • Data: 2002-08-22 19:48:20
    Temat: Re: Sferia - cala prawda
    Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    "Gaph" <g...@p...onet.pl> wrote in
    news:ak24n5$ear$1@julia.coi.pw.edu.pl:

    > (który nie wie, co oznacza czerwona dioda SIG na terminalu -> hint:
    > Tabela 1, str 12, 'Instrukcja dla użytkownika LST-250(F)', która chyba
    > wpadła raszowi do shreddera przy wyciąganiu sprzętu)

    :) , ja mialem ZAWSZE zalta, nigdy czerwonej , nie jestem az tak glupi :),
    najgorsze jest to ze sprawdzalem juz i zewnetrzna antena nic nie da (chyba
    z e o wiekszym zysku) poniewaz BTS tego czegos wisi po drugiej stronie
    budynku, jak przejde na druga strone budynku to mam full sygnal , jak na
    swoja to ledwo pomaranczowy :( , jak zblize reke do anteny to czerwony :((
    Jutro zadzwonie porozmawiac z monterem o antenie zewnetrznej.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://top.gry-online.pl/