  • 31. Data: 2009-12-15 12:36:30
    Temat: Re: Sezon motocyklowy sie konczy?
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    > No ja sobie kupiłem te Scope i są dobre na jesień/wiosnę ale ręce w nich
    > szybko marzną w zimę, outlast nie jest jakiś zachwycający. Poza tym nie
    > mają wcale długiego mankietu. :-\

    Ja mam juz rekawice Halvarssona, ale maja za soba kilka dluuugich sezonow i
    w sumie moglbym je wymienic. Poniewaz byly ok, chyba zostane przy tej marce.
    Nie pamietam juz nazwy modelu, a na fotkach w sklepiku nie moge ich
    znalezc - mozliwe ze juz nie maja w sprzedazy.
    Scope na fotce wygladaja tak jakby mialy dluzszy mankiet.
    Sa jeszcze Road Killer
    http://www.kobimoto.home.pl/index.php?products=produ
    ct&prod_id=297 - ta maja
    juz chyba na pewno.

    >Piotr Klimek:
    >Ceny w kobi zaleza czesto od roku w ktorym wypuszczono dany model na
    >rynek. Na przyklad kurtka z 2009 roku bedzie kosztowac 1000zl, a z 2007
    >200zl. Co wcale nie musi oznaczac, ze jedna z nich jest lepsza od drugiej.
    >Ot, taka polityka cenowa na ktorej mozna czesto duzo zyskac.

    A to akurat mi sie podoba! Czy to oznacza ze za miesiac beda mieli nowe
    nizsze ceny na produkty z tego roku? Jesli tak to moze warto poczekac z
    zakupem??
    Swoje rzeczy kupilem u dealera a nie z ich sklepu wysylkowego.
    Czy macie doswiadczenie z interesami z Kobi przez siec - mozna zaufac czy
    lepiej przy okazji podjechac do ich sklepu osobiscie ? Czy warto kupowac
    przez internet?

    Erg
    GS500

  • 32. Data: 2009-12-15 12:38:59
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    gildor pisze:

    > jaśniej. ale jak można sobie takie rekawice kupic? :) zdejmując
    > wywlekasz środek i za każdym razem masz robote do wykonania. masakra jakaś.

    Masakra na moto ale jak często na nartach trzymając kijek wykonujesz
    roll-gaz? ;)

    > nienormalne. masz nienormalne rękawice i krytykujesz wszystkie przez te
    > jedne. to straszne :)

    Nie krytykuje innych tylko pytam czy te skuterowe nie mają podobnego
    ficzeru bo jak tak to ich nie chce...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 33. Data: 2009-12-15 12:39:10
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 15 Dec 2009 13:36:30 +0100) ktos podajacy sie za ErgoSum
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > lepiej przy okazji podjechac do ich sklepu osobiscie ? Czy warto kupowac

    Nie mam pojecia czy za miesiac beda lepsze ceny, nie kupowalem tez w kobi
    przez internet. Kupilem tam bardzo duzo rzeczy, ale zawsze osobiscie.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 34. Data: 2009-12-15 12:40:40
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

> [...]
    > środek i za każdym razem masz robote do wykonania. masakra jakaś.

    > nienormalne. masz nienormalne rękawice i krytykujesz wszystkie przez te

    U mnie niestety jest podobnie. Przez lata membrana/podpinka (?) odprula sie
    od czubkow palcow i podczas zdejmowania wywlekam ja na zewnatrz. Nie jest to
    mile, ale juz soie nauczylem tak wyjmowac palce, ze przytrzymuje ich czubki
    i udaje sie za kazdym razem, a zaczelo sie od tego ze mialem spocone dlonie
    po dluzszej jezdzie i chcialem na skrzyzowaniu szybko zdjac rekawice i
    schowac ja "za pazuche" - wtedy wlasnie w obu odprula mi sie wewnetrzna
    powoloka.
    Dlatego wlasnie zastanawiam sie nad zakupem nowych.

    Erg
    GS500

  • 35. Data: 2009-12-15 13:03:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    The_EaGle pisze:

    > Masakra na moto ale jak często na nartach trzymając kijek wykonujesz
    > roll-gaz? ;)

    nie jeżdżę z kijkami. ale umiem spocić ręce i nie wyobrażam sobie
    zdejmowania rękawic, z których wnętrze wyłazi za każdym razem.

    > Nie krytykuje innych tylko pytam czy te skuterowe nie mają podobnego
    > ficzeru bo jak tak to ich nie chce...

    moje nie mają. mają za to gumową wycieraczkę na palcu do zbierania
    szronu z wizjera :)

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 36. Data: 2009-12-15 13:07:11
    Temat: Re: Sezon motocyklowy sie kończy?
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    The_EaGle pisze:

    > Motocyklem po sniegu? :>

    A widziales jego sygnaturke? :P
    ***
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem
    ***
    --
    zbigi (sygnaturka zastepcza)

  • 37. Data: 2009-12-15 13:34:27
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 15 Dec 2009 10:52:04 +0100, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    [...]

    > OK, a teraz powiedz jak w nich czujesz motocykl?

    Bezproblemowo. Tzn. owszem, trochę grubsze są i czucie jest gorsze,
    ale w operowaniu manetką to jakoś specjalnie mi nie przeszkadza.
    Problemy są tylko z obsługą smartfona robiącego za GPS ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 38. Data: 2009-12-15 16:46:08
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 15.12.2009 ErgoSum <n...@n...pl> napisał/a:

> [...]
    > powoloka.
    > Dlatego wlasnie zastanawiam sie nad zakupem nowych.

    Kupiłem rękawice Macna, takie z wyjmowaną wewnętrzną rękawicą polarową,
    modelu nie pamiętam. Były bardzo OK, niestety 1 mi zaginęła. Potem
    kupiłem Halvarssona, też takie z wewnętrzną rękawicą. Niestety te 2 są
    już znacznie gorsze, szwy po wewnętrznej stronie są w dziwnych miejscach
    i przeszkadzają.

    Następne zimowe, też kupię 2 częściowe, głownie dlatego że można je
    b.problemu zdjąć i założyć nawet jak się łapy zamoczą czy spocą.
    Dodatkowo kupiłem te wewnętrzne polarowe cieńsze, grubsze i bardzo
    cienkie. Zmieniam sobie jak mi zimno. Wypranie ich to też zupełnie inna
    bajka.

    Zwykłe ocieplane na zimę też miałem wcześniej 2 różne pary, ale były
    do dupy, i podpinka z czasem zaczęła wyłazić, a zdjąć i założyć mokre
    to już komedia.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 39. Data: 2009-12-15 21:37:31
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    gildor pisze:

    > nie jeżdżę z kijkami. ale umiem spocić ręce i nie wyobrażam sobie
    > zdejmowania rękawic, z których wnętrze wyłazi za każdym razem.

    Nie wyłazi środek, one są przyszyte chyba na palcach, ale w środku dłoni
    nie. Stad nadają się na narty a nie na moto...
    Skoro nie jeździsz z kijkami to musisz fajnie się na męczyć jak chcesz
    podejść do wyciągu pod górkę i masz po obu stronach takie fajne siatki
    aby kolejka się nie rozłaziła ;). Ale to już twój wybór ;) wiem że na
    stoku kijki mi są po gwint ale przy orczyku się przydają czasem...

    > moje nie mają. mają za to gumową wycieraczkę na palcu do zbierania
    > szronu z wizjera :)

    oooo szronu z wizjera na moto nie zbierałem jeszcze ;)
    wiem wiem chodziło jazdę na nartach...
    Dobra dość tego offtopika bo zaraz przejdziemy na skutery śnieżne :P

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 40. Data: 2009-12-16 07:15:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    The_EaGle pisze:

> [...]
    > aby kolejka się nie rozłaziła ;). Ale to już twój wybór ;) wiem że na
    > stoku kijki mi są po gwint ale przy orczyku się przydają czasem..

    nie stwierdziłem problemów z podchodzeniem bez kijów. nie wiem w czym
    upatrujesz problem. ba, da się nawet jeździć trochę pod górkę.

    > oooo szronu z wizjera na moto nie zbierałem jeszcze ;)
    > wiem wiem chodziło jazdę na nartach...

    nie, na moto.

    > Dobra dość tego offtopika bo zaraz przejdziemy na skutery śnieżne :P

    ja nie, bo nie jeździłem.