    From: The_EaGle <t...@d...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sezon motocyklowy sie konczy?
    Date: Tue, 15 Dec 2009 22:37:31 +0100
    <hg5mv2$bmf$1@news.onet.pl> <op.u4xu0iwbbkkx24@attitude-adjust>
    <hg62la$hfl$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <op.u4x0agtsbkkx24@attitude-adjust>
    <hg6bdr$nid$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <op.u4x67ykrbkkx24@attitude-adjust> <hg7m84$vm2$1@news.onet.pl>
    <hg7ms4$7cv$1@news.onet.pl> <hg7pmc$b7t$1@news.onet.pl>
    <hg7q1d$7cv$2@news.onet.pl> <hg7tqf$nnk$1@news.onet.pl>
    <hg7vag$7cv$3@news.onet.pl> <hg8014$tpd$1@news.onet.pl>
    <hg81ff$7cv$4@news.onet.pl>

    gildor pisze:

    > nie jeżdżę z kijkami. ale umiem spocić ręce i nie wyobrażam sobie
    > zdejmowania rękawic, z których wnętrze wyłazi za każdym razem.

    Nie wyłazi środek, one są przyszyte chyba na palcach, ale w środku dłoni
    nie. Stad nadają się na narty a nie na moto...
    Skoro nie jeździsz z kijkami to musisz fajnie się na męczyć jak chcesz
    podejść do wyciągu pod górkę i masz po obu stronach takie fajne siatki
    aby kolejka się nie rozłaziła ;). Ale to już twój wybór ;) wiem że na
    stoku kijki mi są po gwint ale przy orczyku się przydają czasem...

    > moje nie mają. mają za to gumową wycieraczkę na palcu do zbierania
    > szronu z wizjera :)

    oooo szronu z wizjera na moto nie zbierałem jeszcze ;)
    wiem wiem chodziło jazdę na nartach...
    Dobra dość tego offtopika bo zaraz przejdziemy na skutery śnieżne :P

    Pozdrawiam
    Rafał