  • 41. Data: 2009-12-16 16:49:16
    Temat: Re: Sezon motocyklowy sie konczy?
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 15 Gru, 11:02, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    >a potem je zgubiłem i na nartach jeżdże w motocyklowych. taki deal.

    na mieście mówia ,że zostawiłes je na bankomacie...

  • 42. Data: 2009-12-17 07:52:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    robertbig pisze:

    > na mieście mówia ,że zostawiłes je na bankomacie...

    na bankomacie, to chyba kask.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 43. Data: 2009-12-22 20:52:22
    Temat: Re: Sezon motocyklowy sie kończy?
    Od: " " <a...@g...pl>

    Sezon motocyklowy kończy się po śmierci.

    F800GS

  • 44. Data: 2009-12-22 21:56:00
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 22 Dec 2009 21:52:22 +0100,
    <a...@g...pl> wrote:

    > Sezon motocyklowy kończy się po śmierci.

    Ta. Wnioski na dzisiaj: po głównych drogach w mieście jeździ się jak
    wczesną
    jesienią, gorzej jak się zjedzie na uliczki osiedlowe zachlapane błotem,
    nie
    mówiąc o próbach wjazdu na miejsce do parkowania zasypane śniegiem.
    Przydatne
    techniki obejmują cofanie z wystawioną asekuracyjnie kosą oraz zastąpienie
    zawracania na śniegobłocie postawieniem motocykla na centralce i obróceniem
    o 180 stopni. ;-)

    Przez cały dzień jeżdżenia i załatwiania różnych spraw jakoś nie widziałem
    żadnych motocykli, tylko ze 2 lub 3 skutery z pizzą. :->

    Ale jeździło się fajnie. Głód narkotykowy zaspokojony, można odstawić
    motocykl
    na następny tydzień.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik