  • 1. Data: 2009-12-14 16:45:51
    Temat: cbf 600 z zawiercia
    Od: FRANZZZ <f...@w...pl>

    witam, zna ktoś sprzedawcę ???
    http://www.allegro.pl/item843263030_honda_cbf_600_20
    04r.html

    pozdrawiam
    Adam Uć

  • 2. Data: 2009-12-26 15:30:47
    Temat: Re: cbf 600 z zawiercia
    Od: zbyhoo <z...@w...pl>

    On 14 Gru, 17:45, FRANZZZ <f...@w...pl> wrote:
    > witam, zna ktoś sprzedawcę ???http://www.allegro.pl/item843263030_honda_cbf_600
    _2004r.html

    Bry
    Ogladalem ten motong jakos latem (poznaje po pogietej obudowie
    chlodnicy), dlugo sie chlopaki mecza. I raczej nie ze wzgledu na stan
    kozy, bo ta calkiem przyzwoita, tylko z uwagi na kwestie bym
    powiedzial, formalno-prawne. Na pytanie o dokumenty, czlowiek odparl,
    ze jest ichnijeszy dowod rej. Pytam o umowe, a ten, ze se trzeba
    spisac z wlascicielem. Domniemalem znaczy ze trzeba zrobic jego
    podpis, bo ten zamieszkuje gdzies na Wyspach Brytyjskich czy w
    Szwajcarii. Moje watpliwosci co do legalnosci podrabiania podpisow
    zblazowany handlarz skwitowal tekstem "wszyscy tak robia z autami z
    Anglii". Gwozdz do trumny to byly kluczyki - o pardon! - jedna sztuka,
    w dodatku juz dorabiania (nie oryginal Hondy). No to wsiadlem do wozu
    i wrocilem doma rozmyslajac czy nie naslac tam federalnych zeby
    zbadali czy to aby nie dziupla jakas. Ale poniechalem liczac, ze ktos
    ich juz sprawdzil, skoro tak jawnie handluja na alledrogo.
    pozdrowale
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1
    Olkusz/Dabrowa Gornicza

  • 3. Data: 2009-12-28 21:06:39
    Od: FRANZZZ <f...@w...pl>

    zbyhoo
    --- szacunek i dziękuję za info, jak mogę się odwdzięczyć??

    zaoszczędziłeś mi 350 km drogi,

    pozdrawiam
    Adam Uć

  • 4. Data: 2009-12-28 22:14:51
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    FRANZZZ pisze:
    > zbyhoo
    > --- szacunek i dziękuję za info, jak mogę się odwdzięczyć??
    >
    > zaoszczędziłeś mi 350 km drogi,
    >
    > pozdrawiam
    > Adam Uć

    To Ty sie z FuJaRy na CBF 600 przesiadac bedziesz, czy dla zony czegos
    szukasz?

    Zdrowko

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 5. Data: 2010-01-01 10:46:28
    Od: FRANZZZ <f...@w...pl>

    On 28 Gru 2009, 23:14, KLOSZ <k...@w...pl> wrote:

    > To Ty sie z FuJaRy na CBF 600 przesiadac bedziesz, czy dla zony czegos
    > szukasz?
    >
    > Zdrowko
    >
    > --
    > FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    > "Jestem ZA, dop ki mi si podoba" - by KLOSZ
    > "To co widzisz to te jest patologia, tylko troche inna ni Twoja..." -
    > tez by KLOSZ

    szukam coś dla siebie w miasto,
    FJR'ą miałbym w końcu sezonu 2009 małe kuku nie z mojej winy więc
    stwierdziłem, że na dojazdy do pracy wystarczy coś tańszego, w razie
    czegokolwiek mniejsze straty .....

    pozdrawiam
    Franzzz Uć

  • 6. Data: 2010-01-03 12:43:24
    Od: lukaszszpak <l...@o...pl>

    On 1 Sty, 11:46, FRANZZZ <f...@w...pl> wrote:

> [...]
    > FJR'ą miałbym w końcu sezonu 2009 małe kuku nie z mojej winy więc
    > stwierdziłem, że na dojazdy do pracy wystarczy coś tańszego, w razie

    Witam

    Też byłem oglądać ten motocykl z kolegą, który zna się troche na moto
    no i tak: był bity to jasne, lagi nowe bak wgięty, przedni błotnik
    popękany, kolektor wydechowy przygięty a co do ramy to mówi, że prosta
    ale jak pytalismy sie na początku czy cos było robione to mówi, że nic
    a później przyznał iż lagi są nowe.
    Moto jest ponoć ze Szwajcarii i mówił coś o 1500zł cła.

    W końcu kupiłem CBR f4 ;)

    Pozdrawiam

    Łukasz

  • 7. Data: 2010-01-03 17:59:06
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    FRANZZZ pisze:

    > szukam coś dla siebie w miasto,
    > FJR'ą miałbym w końcu sezonu 2009 małe kuku nie z mojej winy więc
    > stwierdziłem, że na dojazdy do pracy wystarczy coś tańszego, w razie
    > czegokolwiek mniejsze straty .....

    To moze jakies male ęduro czy inny fun sprzet do miesta sobie kup... a
    jak korek to i po torowisku niech da rade...

    Tak sobie wypisuje, bo sam wlasnie rozwazam taki wariant.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 8. Data: 2010-01-04 08:28:02
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-01-03 18:59, KLOSZ pisze:

    > To moze jakies male ęduro czy inny fun sprzet do miesta sobie kup... a
    > jak korek to i po torowisku niech da rade...
    >
    > Tak sobie wypisuje, bo sam wlasnie rozwazam taki wariant.

    Supermoto nie chcesz kupic ?
    Mam DRZ-ta na sprzedaz - troszke stuningowanego :)

    Norbi
    BLACK XX'03