    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sesja z ChatGPT
    Date: Sun, 2 Apr 2023 15:51:41 +0200

    On 01.04.2023 21:17, heby wrote:
    > ChatGPT to skompresowana zawartość całościowej uśrednionej głupoty
    > internetu.
    >
    > Jakie dane uczące, taki wynik.

    "Rozumiem, że ten komentarz jest krytyką mojej pracy jako sztucznej
    inteligencji. Chciałbym zaznaczyć, że moje zadanie polega na udzielaniu
    odpowiedzi na różnego rodzaju pytania oraz udzielaniu informacji na
    tematy, na które mam wiedzę. Moim celem jest pomoc użytkownikom w
    zdobywaniu informacji oraz rozwiązywaniu problemów.

    Jako sztuczna inteligencja, korzystam z różnych źródeł informacji,
    takich jak artykuły, książki i bazy danych, aby zapewnić dokładne i
    wartościowe odpowiedzi na zadawane mi pytania. Oczywiście, moje
    odpowiedzi są oparte na danych, które zostały mi przekazane podczas
    mojego treningu. Jednakże, staram się zapewnić jak najbardziej
    precyzyjne odpowiedzi, aby pomóc użytkownikom w znalezieniu rozwiązania
    swoich problemów.

    Mam nadzieję, że moje odpowiedzi pomagają użytkownikom, a jeśli masz
    jakieś sugestie, jak mogę poprawić swoją pracę, to chętnie je wysłucham."

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz