  • 1. Data: 2009-01-25 11:27:23
    Temat: Serwisówka, dobra ta?
    Od: "mgos1" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich. Chciałem zakupić serwisówkę do swojej BMki F650. Trafiłem
    na coś takiego:
    http://www.allegro.pl:80/show_item.php?item=53905777
    5
    Jak sądzicie czy to jest coś porządnego? Warto kupić za taką kasę? Dzięki za
    rady. Pozdrawiam.
    --
    Mgos.

  • 2. Data: 2009-01-25 17:00:59
    Temat: Re: Serwisówka, dobra ta?
    Od: p...@g...com

    On 25 Sty, 12:27, "mgos1" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    539057775
    > Jak sądzicie czy to jest coś porządnego? Warto kupić za taką kasę? Dzięki za

    Zobacz czy jedna z serwisówek na tej stronie Ci nie wystarczy:
    http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
    Albo jedna z tych, które znajdziesz pod tym adresem:
    http://www.thesparesnetwork.co.uk/forums/viewforum.p
    hp?f=5

    Pozdrawiam
    Ragnar