  • 1. Data: 2009-01-25 08:35:14
    Temat: 450 czy 250 na początek..
    Od: "MarcinM" <m...@g...pl>

    Witam Wszystkich.

    Zamierzam zakupić pierwsze moto.
    Jako, że fascynuję się tutystyką. Decyzja zapadła BMW f800 gs. w przyszłości
    1200.
    Jednak sprzt to jak dla mnie dość drogi. Poczekam chyba jeszcze koeljny rok
    zanim go dosiądę.
    A ze to moje pierwsze moto będzie to i może dobrze się składa.
    W tym czasie podszkolę się na czymś tańszym mniejszym.
    I tu dylemat. Jakie enduro wybrać 250 czy 450 ? do treningów po
    bezdrożach. lasach ale i po dziurawym mieście.
    W grę wejdzie najprawdopodnibniej Yamaha. Nowe z 2007 roku widziałem już za
    17- 18 tys.
    Czy warto?

  • 2. Data: 2009-01-25 09:05:02
    Temat: Re: 450 czy 250 na początek..
    Od: p...@g...com

    On 25 Sty, 09:35, "MarcinM" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > bezdrożach. lasach ale i po dziurawym mieście.
    > W grę wejdzie najprawdopodnibniej Yamaha. Nowe z 2007 roku widziałem już za

    Ja na Twoim miejscu wybrałbym 250, bo i tak przez pierwszych kilka lat
    nie będziesz nawet umiał wykorzystać dodatkowej mocy jaką daje 450.
    Noooo chyba że ważysz więcej niż ~90 kg, wtedy już warto zastanowić
    się nad większą wersją.

    Czy warto kupić Yamę z 2007 to już sprawa subiektywna :)
    Pozdro
    Ragnar

  • 3. Data: 2009-01-25 12:30:38
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    Ja na Twoim miejscu wybrałbym 250, bo i tak przez pierwszych kilka lat
    nie będziesz nawet umiał wykorzystać dodatkowej mocy jaką daje 450.

    do nauki podstaw techniki 250 4T jest nieoceniona, no może jeszcze setka w
    dwuciachu więcej uczy ale to inny temat.
    Co do 450 to dodatkowa moc bedzie wykożystywana tylko na prosty co w
    konsekwencji zrodzi kolejnego mistrza prostej:)

    Noooo chyba że ważysz więcej niż ~90 kg, wtedy już warto zastanowić
    się nad większą wersją.
    dokładnie duza dupa jest jedynym usprawiedliwieniem 450 na początek:)

    Czy warto kupić Yamę z 2007 to już sprawa subiektywna :)
    z tego rocznika niebieskie są bardzo okej:) i tak na dobrą sprawe w tym
    roczniku to jedyny sensowny wybór, CRF 250x i 450x to motocykle mocno
    wyczynowe jeśli chodzi o serwis 250 i o charakterystyke 450. Z KTM 250 4T z
    2007 nowego w tej kasie nie ma co liczyć. A za taka kase można mieć nową
    Wr-ke ze starego rocznika za wielkiej wody.

    pozdrawiam
    rafał
    450exc