  • 1. Data: 2009-01-25 19:31:01
    Temat: ITD na Kawasaki
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Inspekcja Transportu Drogowego na Kawie GTR 1400:
    http://moto.onet.pl/1528464,2217,artykul.html

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 2. Data: 2009-01-25 19:43:59
    Temat: Re: ITD na Kawasaki
    Od: "Henio" <a...@k...com>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Inspekcja Transportu Drogowego na Kawie GTR 1400:
    > http://moto.onet.pl/1528464,2217,artykul.html

    nie za mocne jak na pierwsze moto?
    tylko po co im te motocykle?

    pozdr.
    Henio
    GPZ 500S
    ETZ 251

  • 3. Data: 2009-01-25 19:55:04
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Henio pisze:
    > Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > nie za mocne jak na pierwsze moto?
    > tylko po co im te motocykle?

    zeby sie przecisnąc miedzy tirami blokujacymi lewy pas w korku ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-01-25 20:05:07
    Od: "Henio" <a...@k...com>

    > zeby sie przecisnąc miedzy tirami blokujacymi lewy pas w korku ?

    i do tego potrzeba 150kucy? ;-)

    btw. blokowanie pasa przez ciężarówki to u nas niestety norma, a policja i
    itd mają to generalnie w dupie :(

  • 5. Data: 2009-01-25 20:11:08
    Od: piomay <p...@r...pl>

    morghul pisze:
    > Inspekcja Transportu Drogowego na Kawie GTR 1400:
    > http://moto.onet.pl/1528464,2217,artykul.html

    WOW. Na panewki niech uważają :)

    Ciekawe czy mają jakieś wolne etaty...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 6. Data: 2009-01-25 20:27:10
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    piomay pisze:

    > WOW. Na panewki niech uważają :)
    >
    > Ciekawe czy mają jakieś wolne etaty...

    A co? chcialbys zeby o Tobie na radiu mowili per, "Krokodyl na
    hulajnodze"?:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 7. Data: 2009-01-25 20:29:05
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    morghul wrote:
    > Inspekcja Transportu Drogowego na Kawie GTR 1400:
    > http://moto.onet.pl/1528464,2217,artykul.html

    Trafny komentarz pod powyższym art.
    "Dobrze że nie [dostali] Porsche"
    ...albo Goldasa czy innego Road Kinga.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 8. Data: 2009-01-25 20:37:03
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Henio pisze:

    > i do tego potrzeba 150kucy? ;-)

    no zeby dogonic takiego TIRa co ma tych kucy kilkaset :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2009-01-25 21:19:03
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Qlfon pisze:

    > A co? chcialbys zeby o Tobie na radiu mowili per, "Krokodyl na
    > hulajnodze"?:)

    Mysle ze moglbym sie z tym pogodzic w zamian za to ze ktos by mi placil
    co miesiac za jazde GTRem 1400.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 10. Data: 2009-01-25 21:32:03
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    piomay pisze:

    > Mysle ze moglbym sie z tym pogodzic w zamian za to ze ktos by mi placil
    > co miesiac za jazde GTRem 1400.

    W sumie racja, jezdzilem tym i chyba tez musieliby mi placic za to. Za
    duzo chyba oczekiwalem od tego sprzeta, za duze, za dlugie i brzydkie
    wydechy:)

    --
    Qlfon, Kraków