eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSerwis MIO PolskaRe: Serwis MIO Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Serwis MIO Polska
    Date: Wed, 27 Jan 2010 00:40:40 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 65
    Message-ID: <hjnuhp$8hq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hjmerc$s3d$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hjmg0s$qiu$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@2...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: hmk226.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1264549241 8762 79.188.62.226 (26 Jan 2010 23:40:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jan 2010 23:40:41 +0000 (UTC)
    X-User: konoppo
    X-Antivirus: avast! (VPS 100126-1, 2010-01-26), Outbound message
    In-Reply-To: <9...@2...googlegroups.com>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:580555
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Kolego, producent jest odpowiedzialny za
    >> urządzenie i tyle!! Nie producent podzespołów :/... Jakbyś był ich
    >> autoryzowanym serwisem, to OK, mógłbyś gadać! Ale po to MIO sprzedaje
    >> sprzedaje swoje elementy firmie YAKUMO, żeby YAKUMO się tym zajmowało.
    >> Kup sobie oryginalny MIO następnym razem, skoro YAKUMO ma fatalny serwis!
    >
    > Przecież to jest elektronika MIO więc czym się różnią, sprzedawcą?

    A myślisz, że komu zapłaciłeś za wsparcie techniczne? MIO sprzedało
    taniej i pozbyło się problemu :). OK, jasne, MOGLI zrobić grzeczność i
    Ci pomóc, choć ich klientem nie jesteś ("wasal mego wasala, nie jest
    moim wasalem" :P). Ale nie musieli i to nie jest powód, do żalenia się
    na grupie... pretensje możesz mieć do YAKUMO, ale jakoś ich nie masz ;)...

    >> To tak nie działa. Gwarancji i wsparcia technicznego udziela
    >> użytkownikowi końcowemu producent urządzenia, a nie producent
    >> podzespołów!!!!! Kupiłeś YAKUMO-szajs,
    >
    > Czyli MIO to MIO-szajs

    Nie wiem, jak MIO traktuje SWOICH klientów, tzn. tych, którzy kupując
    produkt MIO zapłacili MIO za wsparcie techniczne. Ty się do nich nie
    zaliczasz...

    > A kto żąda gwarancji, rękojmi, itp. Grzecznie poprosiłem o nazwę
    > programu. Jak program byłby za drogi to bym pocketa zutylizował i już.
    > A serwis po prostu nie chciał (pewnie z powodu lenistwa) udzielić mi
    > takiej informacji.
    >
    >> Poza tym - nie przyszło Ci do głowy, że produkty YAKUMO są (ze
    >> względu na politykę którejś firmy) pozbawione możliwości aktualizacji
    >> firmware'u??
    >
    > A kto tutaj pisze o aktualizacji?

    Ja. Chodziło mi o wgrywanie nowego obrazu systemu do pamięci Flash. Czy
    jest to aktualizacja, zmiana, podmiana, wymiana, przeróbka czy cokolwiek
    innego - nieistotne.

    > Podsumowując umieściłem tutaj ten zapis aby inni nie mieli złudzeń że
    > dostaną jakiekolwiek informacje, na jakikolwiek temat, z tego serwisu.
    > I tyle. Nikt nie domaga się gwarancji tylko trochę życzliwości na
    > temat starego urządzenia.

    No OK. Nie wiem, może Ty się w innym świecie urodziłeś, ale dla mnie to
    raczej standard, że przedsiębiorca (nastawiony na zysk) nie płaci
    ludziom za to, aby udzielali szczegółowych informacji na temat
    wycofanych dawno temu produktów. Myślisz, że ten facet, który do Ciebie
    pisał to stary wyga, który pracuje tam od 100 lat i pamięta doskonale
    tamte urządzenia? Może nie... Takie realia. Wsparcie dla
    nieprodukowanych urządzeń się kończy i tyle i jest to ogólnie problem
    dla osób, które grzebią w starociach ;)...

    Dziś zanabyłem płytę główną pod AMD K6-2 450MHz wraz z procem, potrzebną
    na mały serwerek i się ostro naszukałem instrukcji do płyty głównej...
    myślisz, że była na oficjalnej stronie internetowej? ;)...

    Wiesz, jeśli pisałem za ostro, to przepraszam. W sumie masz rację, że
    tak powinno może być, ale to nie jest K-PAX, tylko Ziemia... Taka
    postawa jest czymś normalnym, więc może napisz na grupie pochwałę dla
    firmy, która potraktuje Ciebie inaczej.

    --
    Pozdrawiam
    Konop

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: