-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Konop <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Serwis MIO Polska
Date: Wed, 27 Jan 2010 00:40:40 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 65
Message-ID: <hjnuhp$8hq$1@inews.gazeta.pl>
References: <hjmerc$s3d$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hjmg0s$qiu$1@inews.gazeta.pl>
<9...@2...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: hmk226.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1264549241 8762 79.188.62.226 (26 Jan 2010 23:40:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jan 2010 23:40:41 +0000 (UTC)
X-User: konoppo
X-Antivirus: avast! (VPS 100126-1, 2010-01-26), Outbound message
In-Reply-To: <9...@2...googlegroups.com>
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:580555
[ ukryj nagłówki ]>> Kolego, producent jest odpowiedzialny za
>> urządzenie i tyle!! Nie producent podzespołów :/... Jakbyś był ich
>> autoryzowanym serwisem, to OK, mógłbyś gadać! Ale po to MIO sprzedaje
>> sprzedaje swoje elementy firmie YAKUMO, żeby YAKUMO się tym zajmowało.
>> Kup sobie oryginalny MIO następnym razem, skoro YAKUMO ma fatalny serwis!
>
> Przecież to jest elektronika MIO więc czym się różnią, sprzedawcą?
A myślisz, że komu zapłaciłeś za wsparcie techniczne? MIO sprzedało
taniej i pozbyło się problemu :). OK, jasne, MOGLI zrobić grzeczność i
Ci pomóc, choć ich klientem nie jesteś ("wasal mego wasala, nie jest
moim wasalem" :P). Ale nie musieli i to nie jest powód, do żalenia się
na grupie... pretensje możesz mieć do YAKUMO, ale jakoś ich nie masz ;)...
>> To tak nie działa. Gwarancji i wsparcia technicznego udziela
>> użytkownikowi końcowemu producent urządzenia, a nie producent
>> podzespołów!!!!! Kupiłeś YAKUMO-szajs,
>
> Czyli MIO to MIO-szajs
Nie wiem, jak MIO traktuje SWOICH klientów, tzn. tych, którzy kupując
produkt MIO zapłacili MIO za wsparcie techniczne. Ty się do nich nie
zaliczasz...
> A kto żąda gwarancji, rękojmi, itp. Grzecznie poprosiłem o nazwę
> programu. Jak program byłby za drogi to bym pocketa zutylizował i już.
> A serwis po prostu nie chciał (pewnie z powodu lenistwa) udzielić mi
> takiej informacji.
>
>> Poza tym - nie przyszło Ci do głowy, że produkty YAKUMO są (ze
>> względu na politykę którejś firmy) pozbawione możliwości aktualizacji
>> firmware'u??
>
> A kto tutaj pisze o aktualizacji?
Ja. Chodziło mi o wgrywanie nowego obrazu systemu do pamięci Flash. Czy
jest to aktualizacja, zmiana, podmiana, wymiana, przeróbka czy cokolwiek
innego - nieistotne.
> Podsumowując umieściłem tutaj ten zapis aby inni nie mieli złudzeń że
> dostaną jakiekolwiek informacje, na jakikolwiek temat, z tego serwisu.
> I tyle. Nikt nie domaga się gwarancji tylko trochę życzliwości na
> temat starego urządzenia.
No OK. Nie wiem, może Ty się w innym świecie urodziłeś, ale dla mnie to
raczej standard, że przedsiębiorca (nastawiony na zysk) nie płaci
ludziom za to, aby udzielali szczegółowych informacji na temat
wycofanych dawno temu produktów. Myślisz, że ten facet, który do Ciebie
pisał to stary wyga, który pracuje tam od 100 lat i pamięta doskonale
tamte urządzenia? Może nie... Takie realia. Wsparcie dla
nieprodukowanych urządzeń się kończy i tyle i jest to ogólnie problem
dla osób, które grzebią w starociach ;)...
Dziś zanabyłem płytę główną pod AMD K6-2 450MHz wraz z procem, potrzebną
na mały serwerek i się ostro naszukałem instrukcji do płyty głównej...
myślisz, że była na oficjalnej stronie internetowej? ;)...
Wiesz, jeśli pisałem za ostro, to przepraszam. W sumie masz rację, że
tak powinno może być, ale to nie jest K-PAX, tylko Ziemia... Taka
postawa jest czymś normalnym, więc może napisz na grupie pochwałę dla
firmy, która potraktuje Ciebie inaczej.
--
Pozdrawiam
Konop
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.10 07:51 k...@w...pl
- 01.02.10 23:57 Konop
- 02.02.10 08:17 RoMan Mandziejewicz
- 02.02.10 08:36 Marek Lewandowski
- 02.02.10 09:24 Konop
- 02.02.10 11:33 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją