-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Serwis Lenovo
Date: Wed, 9 Sep 2009 22:55:34 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 45
Message-ID: <h894oa$kdk$1@inews.gazeta.pl>
References: <h82m84$d7$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h839g9$umm$1@news.onet.pl>
<h83ad9$13v$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h83ah0$1ku$1@news.onet.pl>
<h86dn8$4r8$1@inews.gazeta.pl> <h86f9h$efm$1@achot.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: mjelinski.tsi.tychy.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1252529738 20916 83.142.120.170 (9 Sep 2009 20:55:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Sep 2009 20:55:38 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-User: michalakamiki
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1158829
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
news:h86f9h$efm$1@achot.icm.edu.pl...
>
>
>> Osobiscie mialem do czynienia z serwisami DELLa, HP czy 3Com (nota bene
>> wszystkie realizowane przez firme CSS, czyli de facto mialem do czynienia
>> z 1 firma :) ). Bardzo duzo dobrych doswiadczen.
>
> no ja z CSS raczej same zle, od kosmicznych wymagan z papierologa(na
> przykladzie omawiamych notebookow IBM/Lenovo(inny serwis nie wymagal tylu
> papierow:)
> az po pewne przegiecie gdzie jako ze RAM Serwis nie mial autoryzacji do
> wszystkich napraw to wspolpracowal z CSS i kiedys wciagnelo notebooka na 2
> mies w CSS.... teoretycznie czekali na czesci ale co oni robili to nie
> wiem, pozniej odeslali sprzet z protokolem i informacja ze naprawa trwala
> 3 dni !!!!
> po tym zadzwonilem do Lenovo polska i sie dowiedzialem ze CSS jest na
> okresie probnym bo wielu klientow sie skarzylo na niska jakosc obslugi i
> ze nie wiedza czy nie zrezygnuja z nich jako partnera serwisowego.
> jak to sie skonczylo to nie wiem, bo zmienilem firme w ktorej pracowalem i
> teraz sie tym nie zajmuje :)
Moze to kwestia odpowiedniej wspolpracy :) i szkolen serwisowych :)
>> Tylko HP wymagal faktury i gwarancji (glownie serwisowane drukarki),
>> pomimo, ze na pewno ma centralna baze danych.
>
> a ja faktur nie wozilem, tylko czyste karty gwarancyjne i wypelnialem na
> miejscu wg dancyh z bazy(podobnie robilem z Lenovo). w duzej firmie
> fkatury czasem ciezko znalesc a czystych kart gwarancyjnych sa cale pudla
> ;)
> to latwiej wypelnic na miejscu :)
Racja, moj blad :)
Wlasnie dzisiaj mialem kolejna awarie... faktura byla chyba potrzeba do
rejestracji carepacka (chociaz juz teraz nie jestem pewien), a po
zarejestrowaniu carepacka to juz tylko numer carepacka i zadnej
papierologii... A carepacki (wydrukowane) trzymam :)
Pozdrawiam
Michal
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Vmware update
- Access point na zewnątrz
- dodanie karty graf zawiesza komp
- Jak wybrać laptopa?
- Router i USENET
- Cyjanek kontra powietrze w kontekście (; druku pieniędzy... ;)
- Wulgaryzmy lub spam wg AI
- HDD z chin...
- Jaki gwint
- RAID 0 sie rozsypal
- Naprawa dysku NVME
- Ma ktoś monitor LG 27UL500-W ?
- jakie sterowniki w 2024r
- Play Box TV
- Moda na retro sprzęt
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod