-
41. Data: 2010-07-26 20:47:53
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
W dniu 2010-07-26 22:44, Jawi pisze:
> no nie, ale zadzwonić może poza warszawę.
> Swoją drogą to mnie ta pani rzecznik ciągle ganiła za używanie słowa
> gwarancja, "co Pan z tą gwarancją ciągle, ona jest nieistotna, z dowodem
> zakupu do sklepu..."
Ale nie z paragonem, tylko z fakturą (chyba).
--
animka
-
42. Data: 2010-07-27 00:18:52
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
wiadomości news:1w2su2mnwse9q.jawuifunvp0g$.dlg@40tude.net...
> Dziwi cię to? Płacą kurierowi ze swoich funduszy, z czegoś to pokryć muszą
> jak nie odbierzesz sprzętu.
Ale jesteś świadomy, że usługi firmy kurierskiej to kilkanaście złotych,
a nie kilkadziesiąt?
-
43. Data: 2010-07-27 00:30:36
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:i2ksa2$im6$1@node1.news.atman.pl...
> W dniu 2010-07-26 22:44, Jawi pisze:
>> no nie, ale zadzwonić może poza warszawę.
>> Swoją drogą to mnie ta pani rzecznik ciągle ganiła za używanie słowa
>> gwarancja, "co Pan z tą gwarancją ciągle, ona jest nieistotna, z dowodem
>> zakupu do sklepu..."
> Ale nie z paragonem, tylko z fakturą (chyba).
Jesteś niezawodna - zawsze coś głupiego napiszesz.
-
44. Data: 2010-07-27 00:36:29
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
wiadomości news:xihmsvq1em5e$.14ctwwajxa7xb.dlg@40tude.net...
> Ależ oczywiście, ma prawo rządać zwrotu, podobnie jak serwis ma prawo
> rządać zwrotu kosztów przesyłki przy nieuzasadnionym rządaniu naprawy
> gwarancyjnej.
Podstawę prawną podasz? Przy okazji, co to jest "rządanie"?
-
45. Data: 2010-07-27 07:16:51
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:12:25 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
> Jaka jedna paleta? Czy ty w ogóle wiesz, o czym mówisz? Najwyraźniej nie -
> każda paczka serwisowa MUSI być spakowana osobno, bo ma nadany przez serwis
> unikalny numer RMA. Paczka MUSI być wysłana kurierem - wiesz, ile kosztują
> przesyłki kurierskie? Za 10zł to możesz sobie pocztą wysłać - w jedną
> stronę zresztą, bo w obie już ci kasy nie starczy.
No nie wydaje mi się, że akurat poczta taniej wychodzi... W takim Merlinie
przy zamówieniu poniżej 99 zł przesyłka kurierem (w jedną stronę oczywiście)
kosztuje 11 zł, a pocztą - 12,50.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ I błąd przyda się na coś - przynajmniej na przestrogę dla drugich. ]
[ (A.M. Fredro) ]
-
46. Data: 2010-07-27 07:21:57
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i2l8l7$p30$...@n...task.gda.pl...
> Ale jesteś świadomy, że usługi firmy kurierskiej to kilkanaście złotych, a
> nie kilkadziesiąt?
Trzeba przeczytać warunki umowy gwarancji. Bo gwarancja nie jest obowiązkowa i
mogli zapisać, że jeżeli towar został zwrócony 2 środę miesiąca koszty wysyłki
są 5x większe.
--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity
-
47. Data: 2010-07-27 08:20:11
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
Dnia Tue, 27 Jul 2010 02:18:52 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):
> Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
> wiadomości news:1w2su2mnwse9q.jawuifunvp0g$.dlg@40tude.net...
>
>> Dziwi cię to? Płacą kurierowi ze swoich funduszy, z czegoś to pokryć muszą
>> jak nie odbierzesz sprzętu.
>
> Ale jesteś świadomy, że usługi firmy kurierskiej to kilkanaście złotych,
> a nie kilkadziesiąt?
No to wyślij za kilnanaście złotych na swój koszt.
--
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons
tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
beautiful. Everything was beautiful."
-
48. Data: 2010-07-27 08:22:27
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
Dnia Tue, 27 Jul 2010 02:36:29 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):
> Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
> wiadomości news:xihmsvq1em5e$.14ctwwajxa7xb.dlg@40tude.net...
>
>> Ależ oczywiście, ma prawo rządać zwrotu, podobnie jak serwis ma prawo
>> rządać zwrotu kosztów przesyłki przy nieuzasadnionym rządaniu naprawy
>> gwarancyjnej.
>
> Podstawę prawną podasz? Przy okazji, co to jest "rządanie"?
"rządanie" to jest "żądanie" po kilku godzinach czytania wypocin na różnych
forach :) Przepraszam za orta.
Czego podstawę prawną chcesz? Żądania zapłacenia za usługę transportową?
--
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"I must rule with eye and claw -- as the hawk among lesser birds."
-
49. Data: 2010-07-27 08:25:06
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
Dnia Tue, 27 Jul 2010 09:16:51 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):
> Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:12:25 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
>
>> Jaka jedna paleta? Czy ty w ogóle wiesz, o czym mówisz? Najwyraźniej nie -
>> każda paczka serwisowa MUSI być spakowana osobno, bo ma nadany przez serwis
>> unikalny numer RMA. Paczka MUSI być wysłana kurierem - wiesz, ile kosztują
>> przesyłki kurierskie? Za 10zł to możesz sobie pocztą wysłać - w jedną
>> stronę zresztą, bo w obie już ci kasy nie starczy.
>
> No nie wydaje mi się, że akurat poczta taniej wychodzi... W takim Merlinie
> przy zamówieniu poniżej 99 zł przesyłka kurierem (w jedną stronę oczywiście)
> kosztuje 11 zł, a pocztą - 12,50.
To już zależy od firmy kurierskiej, szczegółów umowy i wagi przesyłki. Tak
czy owak, opłata transportowa inkasowana przez serwis w przypadku
odrzucenia gwarancji i tak ma charakter umowny.
--
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"
-
50. Data: 2010-07-27 08:33:23
Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Piotr M napisa?(a):
> Oczywiście że nie. Istnieją wady produkcyjne lub złe rozwiązania
> konstrukcyjne, które wpływają później na pęknięcia i inne uszkodzenia
> mechaniczne. Oczywiście to są wyjątki.
Skoro potrafisz uzasadnic wade produkcyjna tego sprzetu to lepsza droga
bylo zlozenie reklamacji na podstawie niezgodnosci z umowa u sprzedawcy
sprzetu.
j.
--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...