-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Date: Mon, 26 Jul 2010 22:25:30 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 63
Message-ID: <w...@4...net>
References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2jvmb$a03$1@inews.gazeta.pl>
<op.vggbewzy13q3bq@piotr-komputer>
<6...@4...net>
<1...@m...kielek.info>
<1jczojlpll3ut$.1qa7z3exqmnfv.dlg@40tude.net>
<3...@f...googlegroups.com>
<op.vggtcrgx13q3bq@piotr-komputer>
<f...@u...googlegroups.com>
<op.vggvynba13q3bq@piotr-komputer>
NNTP-Posting-Host: 195.13.39.172
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1280175933 3729 195.13.39.172 (26 Jul 2010 20:25:33 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jul 2010 20:25:33 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178109
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 26 Jul 2010 22:17:01 +0200, Piotr M napisał(a):
> Dnia 26-07-2010 o 21:47:36 Smagic <s...@g...com> napisał(a):
>
>> Tak na szybko to myślę, że rzecznik praw konsumenta to jest osoba do
>> której powinieneś się zgłosić.
>> a) czy masz jakiś kwit od nich , że przyjęli zasilacz do "utylizacji"?
>
> Nie, na razie dzwoniłem dziś do nich i to wszystko. Tak w ogóle to używeam
> ich zasilacz bo dali mi na czas reklamacji. Taki poobijany jakiś "Delta
> Elekcronics" ale ważne że chodzi :)
>
>> b) jaką masz pewność , że zasilacz był gdziekolwiek wysłany?
>
> No żadnej, potwierdzenia też nie mam. Może mają jakieś papiery od Asusa
> odnośnie przebiegu reklamacji itd.
>
>> c) jeżeli "utylizowali" zasilacz, powinieneś dostać minimum protokół
>> zdawczo-odbiorczy.
>> Nic w przyrodzie nie ginie! Oni muszą wykazać w księgowości taki fakt,
>> tj. przyjęcie hardware w zamian z zwrot kosztu transportu :) (wiesz
>> podatki , rozliczenia , te sprawy )
>> numer seryjny zasilacza, data etc.
>> No i papier który potwierdza "utylizację" tegoż.
>
> No racja. Właśnie.
>
>
>> Mataczą wszędzie! Czekają na takich klientów i cieszą się, że się
>> pojawiają ;P
>> Ty jesteś bez zasilacza, a oni załtwią komuś "taniej" np na aukcji :(
>
> No o to ich nie podejrzewam. Bo to by było przegięcie. Nie jest to jakiś
> sklepik mały, krzak. Tak myślę zresztą.
>
>
>> Skopiuj te posty i wydrukuj sobie, będzie łatwiej przedstawić sytuację
>> rzecznikowi :)
>>
>>
>> Rozmowa z rzecznikiem nic nie kosztuje (urzędnik jest dla nas, nie my
>> dla urzędnika - pamiętaj!), będziesz miał wiedzę :)
>
> Zadzwonię aby dowiedzieć się czy można pobierać jakieś opłaty za transport
> w przypadku nieuwzględnionej naprawy gwarancyjnej. Nie słyszałem wcześniej
> o tym po prostu. No chyba że ktos tu potwierdzi że to standard. Zresztą
> przed dzwonieniem trochę się chciałem dowiedzieć. Co za wszystkie
> informacje tutaj dziękuję.
No więc potwierdzam ci po raz kolejny, że jest to normalna procedura w
każdym serwisie D2D, nie tylko Asusa. Inaczej jest chyba tylko w HP (jeśli
chodzi o zasilacze, bo z notebookiem już jest normalnie), bo oni po
zgłoszeniu problemu z zasilaczem wołają tylko skan karty gwarancyjnej i
dowodu zakupu, a jak to dostaną to wysyłają nowy zasilacz - inna rzecz, że
czasem czeka się na to miesiącami.
--
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.10 20:26 Andrzej Libiszewski
- 26.07.10 20:27 Piotr M
- 26.07.10 20:28 Animka
- 26.07.10 20:40 Andrzej Libiszewski
- 26.07.10 20:44 Jawi
- 26.07.10 20:47 Animka
- 27.07.10 00:18 Marcin Wasilewski
- 27.07.10 00:30 Marcin Wasilewski
- 27.07.10 00:36 Marcin Wasilewski
- 27.07.10 07:16 Przemysław Ryk
- 27.07.10 07:21 qwerty
- 27.07.10 08:20 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 08:22 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 08:25 Andrzej Libiszewski
- 27.07.10 08:33 januszek
Najnowsze wątki z tej grupy
- EPS12V
- Jaka moc wi-fi ?
- Karta dźwiękowa stereo
- Mini pecet
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-02-27 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-27 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-02-27 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-27 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-26 Zielonka => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-26 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-26 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=