eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaRe: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 26 Jul 2010 22:24:32 +0200
    From: Jawi <t...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
    Thunderbird/3.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2kij0$gct$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vggt18b513q3bq@piotr-komputer>
    In-Reply-To: <op.vggt18b513q3bq@piotr-komputer>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <4c4deefd$0$19172$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.193.212
    X-Trace: 1280175869 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19172 83.23.193.212:51727
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178108
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-07-26 21:35, Piotr M pisze:
    > A było to tak, że poszedłem oddałem i koniec. Czekałem na telefon i się
    > nie doczekałem to dzwonie dziś. A gościu (w dziale serwisu i reklamacji)
    > mówi, że reklamacja nie została uwzględniona przez Asus i w takim
    > przypadku jestem obciążony kosztem transportu 40zł netto. Mówili że są 2
    > miejsca w Polsce serwisowania Asus, jeden w Koszalinie i drugi, jak się
    > nie mylę, to we Wrocławiu, i koszt transporu nieuwzględnionej reklamacji
    > różni się między nimi o 2 zł, tzn w jednym 40 a w drugim 42 netto.
    >
    > ale żeby tego było mało (już nie pisałem o tym), to ten serwisant z tego
    > dziłału mówi że ma odnotowane że próbowali skontaktować się ze mną (być
    > może, nie wiem, nie istotne przecież), bo musieli w ciągu 2 dni dać
    > odpowiedź Asusowi czy mają odsyłać ten zasilacz czy utylizować. No i ten
    > serwisant podjął za mnie decyzję aby utylizować.
    >
    :)))) pogadaj z rzecznikiem, serio. Najlepiej papier z pieczątami ze
    sklepu o ich decyzji:) Niech Ci to dadzą na papierze.
    Kiedyś miałem podobny problem z wężem i filtrek do pralki. Gadali
    głupoty, chciałem to na piśmie, poinformowałem dzwoniąc, na drugi dzień
    zjawiam się po pismo a tam czeka wąż nowy z filterkiem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: